Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Is het moment om eens stoom af te blazen Jan, proficiat

Metpetergaathetbeter

Vandaag 2 jarigen mark7748 en Jesse,bij Mark en Jesse gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een ongelooflijke dag van !  ;)

Steam.N

Een heel gelukkige verjaardag, Mark en Jesse  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Proficiat, Mark en Jesse  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

Hartelijk dank heren,
Dat we er maar een mooi spoor jaar van mogen maken.

Mijn beste voornemen. Help elkaar met de hobby. En wie weet wordt ik ooit ook eens gematst met wat info.

Afkraken kan altijd nog. (De wereld maakt van iedere Spoor Z rijder een LGB mug.) Kijk dan eens hoe hard je schrikt.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pierre

Van harte gefeliciteerd! ;)
Groet Pierre.

Steam.N

Vandaag blazen erik50 en Metpetergaathetbeter een extra kaarsje uit!
Erik en Peter, gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een ongelooflijke dag van !  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Gefeliciteerd en vier het in een warme omgeving !

PietB

Amai net te laat.
Jean en Peter bedankt voor het waarnemen.
Alle mensen die ik de laatste weken heb overgeslagen, heel hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezoende jaren toegewenst.

grt Piet.

loebaske

Een super fijne verjaardag mannen...

doomslu

Gefeliciteerd!  :D

En welkom terug, Piet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 januari 2017, 00:01:19 AM

Vandaag 1 jarige, Philippe_007, Philippe,gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele Gezonde Modelspoorjaren  ;)

Hey vrienden,
bedankt voor de verjaardagswensen... Ik was 5 dagen naar de sneeuw, heb mijn berichten dan ook niet gezien.