Nieuws:

Nu in MSM 269 REPORTAGE: On traXS 2026

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Koen en Johan  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

3rail

Gefeliciteerd Koen en Johan.

Maak er nog een gezellige avond van. :D :D

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

59erke

Dank u wel iedereen voor de felicitaties en proficiat aan de jarigen van vandaag en deze week
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter


Vandaag verjaart Michiel en oli 11/01 (Olivier), hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag, maak er een ongelooflijke dag van ! ;)

oli 11/01

Hartelijk dank, Peter  :) :)

Steam.N

Michiel, Olivier, ik wens jullie een zeer leuke verjaardag !  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Michiel en Olivier  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

oli 11/01

Bedankt Jean en Gerolf  ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Een beetje laat maar iedereen erg bedankt voor de wensen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Michiel

Hartelijk bedankt mannen! 55 is een goed jaar. Ik voel het aan m'n lurven.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Groet Pierre.


tsjoektsjoek

Bedankt voor de verjaardagswensen, afgelopen maandag ( 9januari ) de 60 aangetikt en aankomende zaterdag gaan we dat natuuurlijk even vieren.

Ton
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

3rail

Gefeliciteerd allemaal.

Maak er nog een mooie avond van. :D :D

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99