Nieuws:

Nu in MSM 269 TREINSAMENSTELLING: Gemoderniseerde M4-rijtuigen

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

#5640

matti, eric, MT-er (Jeroen), rvdk65 (Rick)gefeliciteerd met jullie verjaardag en nog vele gezonde Modelspoorjaren ! ;)

Dank voor de felicitaties en eric50 gefeliciteerd en ik hoop dat jij ook een leuke dag had ! :) ;)

loebaske


doomslu

Gefeliciteerd, mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Gelukkige verjaardag, allemaal  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Proficiat, iedereen !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter


Opnieuw 3 jarigen : Rikkie (Rik), tsjoektsjoek (Ton), 59erke (Koen)
Gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een onvergetelijke dag van ! ;)

Steam.N

Gelukkige verjaardag, alle drie  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Gelukkige verjaardag Rik, Ton en Koen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Gefeliciteerd alle drie en een fijne dag. ;)
Groet Pierre.


railrunner

Een gelukkige verjaardag aan alle drie!

3rail

Gefeliciteerd allemaal en maak er nog een mooie avond van. :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

loebaske


Metpetergaathetbeter


2 gelukkigen vandaag, Koen en Gottardo (Johan) verjaren vandaag, hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een onvergetelijke dag van! ;)

Pierre

Gefeliciteerd allebei en een fijne dag  ;)
Groet Pierre.