5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

ToThePoint

Citaat van: Rangeerduivel op 20 december 2013, 13:21:11 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 december 2013, 12:59:22 PM
62 is een budget-loc die andere(55) is gewoon een net mooie en even kostelijke zoals al de andere !

Groeten Peter
Niettegenstaande Jean-Paul zijn bewering dacht ik ook al dat dit geen budget-loc was,vandaar ook mijn vragen die hier meteen opgelost zijn
Het is dan ook normaal dat hij dan ook over dezelfde opties beschikt,dwz,geen verschillen met de 5515 buiten kleur,standplaats en nummer!

;)

Geen flauw idee Rudy of het dan wel of niet om een budget model gaat. Niet dan. Het was wel volgens mij goedkoper dan als u een enkel exemplaar koopt met een ander nr. Het is ook een exclusief model  meen ik.
Schiet me dood, kga men hand er niet voor in het vuur steken.
Ik heb het bestelde model in goede orde ontvangen, thats all.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

Citaat van: mark7758 op 20 december 2013, 13:21:45 PM
Even in de collectie gezocht. En ja in het echt staan de buffers ook scheef.

Wahahaha das een goeie. Helemaal volgens het grote voorbeeld dus !

Rangeerduivel

In plaats van je dood te schieten ga ik je eerder gelijk geven(al heb ik geen idee van de prijs,die van mij 311€)
en je daarbij veel plezier en proficiat toewensen met deze prachtige machine.

;)

De loc van Jean-Paul is een nieuwe,deze op de foto echter... ;D

doomslu

Voor alle duidelijkheid: de 5523, waarvan sprake, is een top-model, zoals alle andere modellen van de reeks 55 van B-Models. Helemaal geen budget-model dus.

De verlaagde prijs is er enkel gekomen door een gezamelijk actie van B-Models met Modelspoormagazine, waardoor deze locomotief kon aangeboden worden tegen een sterk gereduceerde prijs.

Ik weet trouwens dat de mensen van B-Models hard doorwerken om jullie het model zo snel mogelijk te bezorgen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OMC

Citaat van: doomslu op 20 december 2013, 13:59:41 PM

Ik weet trouwens dat de mensen van B-Models hard doorwerken om jullie het model zo snel mogelijk te bezorgen.  ;)

Wat ook geapprecieerd wordt  8)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

PeterVG

Aangekomen in Hamsart

NMBS 5523 @ Hamsart by Peter Van Gestel, on Flickr

Eindelijk mijn eerste reeks 55 van B-Models. Hopelijk volgen er nog rasechte tijdperk IV modellen dan zal de collectie alleen maar groeien.
Aan allen die deze actie mogelijk hebben gemaakt wil ik een dikke DANKUWEL zenden.

Met de foto is vanalles mis maar Hamsart is een bouwwerf, vandaar.

PietB

Citaat van: PeterVG op 20 december 2013, 14:20:22 PM
Met de foto is vanalles mis maar Hamsart is een bouwwerf, vandaar.
Ik vind de foto erg mooi hoor Peter.

grt Piet.

Michiel

Schitterende foto! Mooie baan! Knappe Loc met sleep!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

Wat kostte het budgetmodel eigenlijk en wat zou deze anders kosten? Kwestie van curieus te zijn  ;D

doomslu

Ondanks wat je denkt is het een mooie foto.

In grootbedrijf vond ik de 5523, in gele livrei met blauwe band, enkel voor een stam groene M2-rijtuigen.
We wachten op een foto van die configuratie in model.  :D (moeilijke mens, de luc...  :o)

doomslu

Citaat van: Stieven76 op 20 december 2013, 14:56:29 PM
Wat kostte het budgetmodel eigenlijk en wat zou deze anders kosten? Kwestie van curieus te zijn  ;D
Een 55 van B-Models in zijn eenvoudigste uitvoering (2-rail analoog) kost € 199.
Deze actie van MSM gaf alle lezers 10% korting, dus voor deze versie: € 179, en de abonnees nog eens extra 10%, dus € 159.  :D

Stieven76

Metpetergaathetbeter

budgetmodel 62 kostte dacht ik 125 euro !

Groeten Peter ;)

reeves

Citaat van: doomslu op 20 december 2013, 14:58:58 PM
Citaat van: Stieven76 op 20 december 2013, 14:56:29 PM
Een 55 van B-Models in zijn eenvoudigste uitvoering (2-rail analoog) kost € 199.
Deze actie van MSM gaf alle lezers 10% korting, dus voor deze versie: € 179, en de abonnees nog eens extra 10%, dus € 159.  :D

Op naar de volgende actie!!!!!

Denk wel dat er genoeg mensen te vinden zijn om soortgelijke actie over te doen (met andere lok of nr variant) natuurlijk  ;)

Tom

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 20 december 2013, 13:59:41 PM
Voor alle duidelijkheid: de 5523, waarvan sprake, is een top-model, zoals alle andere modellen van de reeks 55 van B-Models. Helemaal geen budget-model dus.

De verlaagde prijs is er enkel gekomen door een gezamelijk actie van B-Models met Modelspoormagazine, waardoor deze locomotief kon aangeboden worden tegen een sterk gereduceerde prijs.

Ik ben de laatste om dat te ontkennen Luc. Heb de loc nog niet laten rijden, maar het is idd een top model met deuren die opengaan.