5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

OlivierV

Citaat van: mark7758 op 08 november 2013, 10:55:56 AM
Als de uitspraken waarheid worden.
2de week december.  5510, 5512, 5523, CFL 1812 en 1817. En kort daarna de CFL 1803,1818 en 1820.

Mocht iemand nog geld overhebben. Ik weet wel wat ik er mee kan doen.  8)  Help ik kom geld te kort.
Als iedereen geld te kort heeft dan zijn er in 2014 nog genoeg over om er dan eentje aan te schaffen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Citaat van: argilla op 08 november 2013, 12:11:23 PM
aiiiiiiiii artikel gemist ! "erover" gelezen blijkbaar   :(


De Luc ga niet content zijn denk ik , als hij dit leest, en hij heeft nog zo zijn best gedaan en alles gegeven om een goed "magazinneke" in elkaar te steken  ;D :D ;)

Het is maar een klein artikel, staat op p7, 5 lijnen lang.
Er zullen er dus wel meer zijn die het artikel zullen missen ;-)

mark7758

Sorry. Maar even iedereen gelukkig maken.

5510 Blauw. (Kleine serie)

En als je meer 12 forums bij houdt lees je heel erg veel. En als die info dan waar is. Ja dan kom ik tot mijn gegevens.
Dus Luc kan er ook niets aan doen. Als hij een keer wat info heeft gemist. 8) 8)

Luc. Ik blijf je steunen.  ;)  Zijn je artikelen al klaar? 8) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Brossel

Citaat van: mark7758 op 08 november 2013, 10:55:56 AM
Als de uitspraken waarheid worden.
2de week december.  5510, 5512, 5523, CFL 1812 en 1817. En kort daarna de CFL 1803,1818 en 1820.

Zojuist begreep ik van Kristof (van Van Biervliet) dat de loks nu in productie zijn en nog deze maand verstuurd gaan worden naar Van Biervliet.

Echter: ook VBV moet nog de eindcontroles uitvoeren en de verschillende decoders inbouwen en testen.
Dat houdt in dat de loks niet direct na aankomst kunnen worden uitgeleverd.

Als eerste gaan ze aan de slag met de 5523.
Het is het streven om ze voor de kerst bij de lezers van Modelspoor Magazine thuis te hebben liggen!

Gelet op de drukte rond de feestdagen moeten we er rekening mee houden dat de eindcontroles en inbouw decoders van de overige loks, waaronder de CFL loks, de 5510 en 5512 pas in het nieuwe jaar volop kunnen plaatsvinden met uitlevering zeg vanaf februari 2014.

Nog beetje geduld dus mensen...

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Metpetergaathetbeter

en dan hebben wij onze eindejaarspremie gehad zodoende kunnen we weer kopen Luxemburgers

Groeten Peter ;)

reeves


doomslu

Davy, dat is inderdaad de info die Kristof me gisteren ook gaf.
Het wordt een mooie kerst voor onze lezers die het model hebben besteld.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Citaat van: reeves op 09 november 2013, 17:39:58 PM
eindejaarspremie , was da? ;D
Dat is iets dat de werkgevers betalen aan de werknemers omdat er een maand meer in een jaar is geraakt  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OMC

Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

jakke

Ha,ha,
een mail gekregen van MSM dat de reeks 55 waarvan hier sprake , in aantocht is . Nu nog onderweg , maar het begint blijkbaar te korten .
Misschien als me vrijwilliger stel om mee te testen dat het prettig moment dat ik het model in mijn handen krijg nog vlugger aanbreekt ...
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

doomslu

Hoera, de eerste exemplaren van de 5523 worden vandaag verstuurd.  :D
Loop nu nog niet allemaal naar de brievenbus, het gaat hem om ongeveer 20% van de besteld locs.
Bij B-Models worden overuren gedaan om de rest ook zo snel mogelijk te testen, eventueel van een decoder te voorzien, en te versturen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Lap die van mij zal dan bij de laatsten zijn een decoder en mfx + geluiden, die houden ze gewoonlijk voor het laatste. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Binco

Citaat van: doomslu op 19 december 2013, 09:41:07 AM
Hoera, de eerste exemplaren van de 5523 worden vandaag verstuurd.  :D


Dat is leuk nieuws!
Een pluim voor VBV  8)

prulleman

vandaag met de post aangekomen, een echt juweeltje :), perfect verpakt en al wat je maar wil, als er nog zo een actie komt, doe ik zeker weer mee :)

philippe_007

Ik wacht ongeduldig af....
Gelukkig ben ik vandaag thuis aan het werken en moet ik morgen niet werken... laat de post maar komen ;-)