Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

conducteur

#255
citaat:
Geplaatst door Gerolf

Mooie foto's, Rian, maar
- ze rekken mee met de venstergrootte
- de onderste twee zijn niet zichtbaar
nog een beetje corrigeren [;)]


De breedte stond eerst op 50% en de hoogte op 230px, nu op staat dat al op breedte 50% en de hoogte op 60%, dus de hoogte-breedteverhouding moet al in orde zijn, nu nog die twee laatste afbeeldingen...
EDIT: Links die verwijzen naar foto's die nog niet op de server stonden worden inderdaad niet getoond.
Zijn hier mensen die de vraagtekens kunnen wegwerken?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

#256
Ik ben bezig aan een inhaalmanoeuvre op mijn site:
http://www.treinbaanrian.be/stoomcentrum2010.html
En nu mag ik een groooooooooooooot deel van de site vertemplate-iseren, dat houd in dat er een bestandje wordt gemaakt waarin ik delen van de hele site kan wijzigen, zodat die aanpassingen gebeuren op de hele site. (bv het menu) in dat ene bestand, maar dat moet wel op elk document ingesteld worden,[}:)] Zodat dreamweaver weet welke bestanden, en welke delen hij kan/mag wijzigen, en de delen die via de template gewijzigd worden in de aparte bestanden niet meer gewijzigd kunnen worden.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

hobbyist

#257
de nieuwe werfwagens in diest station

chef garde

#258
citaat:
Geplaatst door hobbyist

de nieuwe werfwagens in diest station


all?, de rijdraad wordt daar vervangen!! [:D]

factageklerk

#259
Is dat van infrabel of is dat een priv?firma ? in Aarschot staan momenteel woonwagons gestationeert
 

chef garde

#260
citaat:
Geplaatst door factageklerk

Is dat van infrabel of is dat een priv?firma ? in Aarschot staan momenteel woonwagons gestationeert

Priv?.  Colas Rail heten die mannen.  De wagens worden op grote trajecten wel met een Infrabel 62/63 versleept, tijdens de werken aan de bovenleiding worden die wagens telkens met een klein vrachtwagentje voortgeduwd.

OMC

#261
citaat:
Geplaatst door factageklerk

Is dat van infrabel of is dat een priv?firma ? in Aarschot staan momenteel woonwagons gestationeert



Colas Rail is een Britse infrastructuurfirma die hier in Belgi? vooral met bovenleidingswagens rondrijdt, je hebt bv. ook een trein van Engema maar die is van de kanten van Limburg dacht ik.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

#262
Vandaag eens een kort bezoekje gebracht aan de los-installatie van Nyrstar in Balen-Wezel , elke dag omstreeks 05.00u komt er doorheen Mol zulk een trein gereden , vroeger werd deze dienst verzekert door de 51ers en wat later door de 55ers , nu zijn het altijd de 77/78ers die deze zware trein ( 26 wagons) naar Nyrstar brengen.

Bedoeling is om deze los-installatie te gaan nabouwen in model.[:p]





Speciaal voor Peterbrz!! [;)]





Foto's zijn genomen vanuit de verte , dus ik heb flink moeten inzoomen , is en blijft nog altijd priv?-terrein h?.[:I]

OMC

#263
Nu weten we ook hoe het er daar uitziet, het oogt vrij klein maar dat is het niet heb ik me laten vertellen?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

#264
Nee het is er absoluut niet klein , hmm mss morgen eens een overzicht foto gaan nemen.[;)]

Gerolf

#265
Mooi project. Als je dit in model wil nabouwen, zou ik toch contact opnemen met de eigenaars: Zo kom je misschien aan plannen en mag je waarschijnlijk wat detailfoto's gaan nemen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

#266
Voor wie ons franstalig forum niet volgt, onder het onderwerp "Rail en water" vond ik deze foto heel aantrekkelijk, omdat het zo een foto van een stukje baan of diorama zou kunnen voorstellen.


luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

harzfreak

#267
Wat een woensdagnamiddag niet allemaal kan doen.[8D]

Alle foto's genomen te Alt-Hoeselt.




Groetjes Maarten

ERVIN

#268
@Luc Dooms , is dat een foto van een modelbaan , of is dit " echt"???[:I]

Als het een foto van een modelbaan is, amaai subliem!![:0]

@Harzfreak , bedankt voor alweer de mooie foto's.[;)]

doomslu

#269
citaat:
Geplaatst door ERVIN

@Luc Dooms , is dat een foto van een modelbaan , of is dit " echt"???[:I]

Als het een foto van een modelbaan is, amaai subliem!![:0]


Neen, het is echt, maar het leek me een typisch voorbeeld om na te bouwen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *