Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

B-Cargo

#300
hallo,
heeft er iemand toevallig foto's genomen van de overbrenging vorige vrijdag, van het eerste Desiro stel tussen Aachen en Schaarbeek door Trainsport?
groetjes

OMC

#301
Ik wist het maar had de tijd niet, maar een collega waar ik mee samenwerk heeft 'm wel op foto: http://www.treinfototeam.tk/
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

B-Cargo

#302
ok?!! bedankt!! [:)]

Gerolf

#303
Mooie foto's alweer.
Off-topic: Ik ben bijna zeker dat ik jou laatst gezien heb in het station van Antwerpen-Oost. Vlak voor mijn trein naar Essen binnenliep heb ik je nog gewezen op een trein die vanuit de andere richting passeerde [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterBrz

#304
Een frisse pint heb je ook wel verdiend na deze weeral prachtige fotoreeks!

OMC

#305
citaat:
Geplaatst door Gerolf

Mooie foto's alweer.
Off-topic: Ik ben bijna zeker dat ik jou laatst gezien heb in het station van Antwerpen-Oost. Vlak voor mijn trein naar Essen binnenliep heb ik je nog gewezen op een trein die vanuit de andere richting passeerde [;)]



Wel Gerolf, ik was net hetzelfde aan het denken. Ik kan me herinneren dat ik toen die dag niet zo ver van de trap stond en dat ik ook meende je te herkennen, maar omdat ik niet helemaal zeker was heb ik geen vragen gesteld ofzo. Trouwens denk ik je gisteren tussen 18u40 en 19u weer gezien te hebben toen je de trappen van perron 2/3 afdaalde?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

#306
Vandaag nog eens vroeg uit de veren , om 04.30u zat ik al op mijn fiets richting Balen-Werkplaatsen , bedoeling was om de zandtrein nog eens te fotograferen , en dat is dus gelukt.

De desolatie van Balen-Werkplaatsen , omstreeks 05.30u



En om 06.00u was hij dan eindelijk daar , de zandtrein...




patatje70

#307
super erwin....tja met die hitte slaapt een mens al wat minder en wat kan je beter doen dan even fotos te gaan pakken...
mvg Wim

OMC

#308
Mooie streek daar, hier kwam de zandtrein binnen uit Antwerpen zeker h?? Knappe foto zo in dat eerste daglicht!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

13erke

#309
Zeer mooie foto's Ervin, het heeft de moeite geloond om zo vroeg op te staan!
Ik moet ook nog eens die kanten opzoeken, maar dan wel voor de terugrit van de zandtrein. Die vertrekt rond kwart voor 11, 6 uur is immers iets t? vroeg.[:D]

Jurgen

#310
Om 4u30 heb ik mij nog eens omgedraaid zenne. [:D]

Goed gedaan, maar ge moet er wel goesting voor hebben om daar zo vroeg voor op te staan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

#311
Merci mannen ,het is eigenlijk best wel leuk om zo vroeg op te staan , overal is het dan nog muisstil , enkel de vogels zijn bezig met hun mooiste lied , en de koelte van de dageraad is zalig , op dit moment moet je daar al niet meer zijn , het is nu bakken en braden!! Maar blijkbaar zijn jullie een beetje bevangen door de hitte , want kijk eens goed naar de achterste loc , de 7782 , ook daar zat een treinbestuurder in , iemand enig idee waarom dat nodig was??[:I]

Was trouwens de eerste keer dat ik zoiets zag.[^]

chef garde

#312
Ben om 4u30 beginnen werken vandaag, schoon uurke, de zon zien opkomen (nog mooier dan zien ondergaan), de dag zien beginnen, de eerste minirokjes die opstappen op de trein, zalig!

Wat ik ook bijzonder mooi vind zijn windmolens.  Bestaan die eigenlijk al op schaal??

patatje70

#313
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Merci mannen ,het is eigenlijk best wel leuk om zo vroeg op te staan , overal is het dan nog muisstil , enkel de vogels zijn bezig met hun mooiste lied , en de koelte van de dageraad is zalig , op dit moment moet je daar al niet meer zijn , het is nu bakken en braden!! Maar blijkbaar zijn jullie een beetje bevangen door de hitte , want kijk eens goed naar de achterste loc , de 7782 , ook daar zat een treinbestuurder in , iemand enig idee waarom dat nodig was??[:I]

Was trouwens de eerste keer dat ik zoiets zag.[^]



CARPOOLING.....euhhhh TRAINPOOLING

Paulogic

#314
Chef Garde... of course bestaan die in schaal...
van Viessman en andere... met motor en al.

Ik heb zelfs eentje gezien voorzien van een zonnepaneeltje.
Van zodra licht in uw treinkamer draait het lekker rond.

Ze draaien wel niet snel... anders vliegt uw scenery rond he...
mvg,
Paul(ogic)