Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Havoc

#1335
citaat:
Een spoor 1 projectje gelijklopend met de H0 restauratie...


Dirky, had jij niet gezegd dat je spoor 1 aan de kant ging zetten?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

conducteur

#1336
Eindelijk mijn flm meegebogen wissel terug (mechanisch) aan de praat gekregen. Door een beetje te onvoorzichtig te schotteren kon ik hem niet meer schakelen. Hopen dat hij het elektrisch ook nog goed doet.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jean

#1337
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Mooi Jaen. Je kunt straks toch mog wel bij de rechtse sporen? Hou genoeg hoogte om met je arm er bij te kunnen.

Kees-Jan



Daar zijn straks twee manieren voor:
-De module wordt eruit geschoven, nadat de stekkers zijn losgemaakt en de verbinding bouten zijn losgedraaid of
- de bovenliggende module wordt eruit gepakt, na het loshalen van stekkers en bouten van deze module.

Groeten Jean

bollen neus

#1338
Voorbereidingen begonnen voor het volgende project een MY1153 en een MY1158 proberen te verbouwen uit model V170 1131 en een DSB MY1124.[:)]

Binco

#1339
Voila, de onderhoudstrein is nu 2-delig:





[:)][;)]

Kees-Jan

#1340
Mooi gemaakt.

Ben bezig met landschap in de modules te maken:



Meer in "ooit zal het klaar zijn"

Kees-Jan

Metpetergaathetbeter

#1341
laatste 2 creaties getuigen van vakmansschap !

Groeten Peter[;)]

swarol

#1342
knap rees-cees,

loopt uw tafel door 2 kamers?
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Kautenbach

#1343
hoi Kees-Jan,

gaat mooi dat gras, je plant eerst de pollen van Mininatur ect en daarna neem ik aan pas met de grasmaster gras aanbrengen?

ik ben er zelf ook mee bezig, zonder grasmaster, en nog bijgeplaatst foto van bovenaf

de woning onderaan wacht nog op luiken van C-traccs, goede service, ik kreeg ook een mooie proefset, erg mooie luiken die ook goed schilderbaar zijn




doomslu

#1344
We zien hier weer twee pareltjes! [:p]

Benieuwd of we hierover ooit iets gaan lezen in dat boekske. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

swarol

#1345
dat is de moeite, laat me weeral dromen en....effe menne mond afkuisen...mmmmmmmmmmmm[^]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Metpetergaathetbeter

#1346
Rees-Kees en Kautenbach,

Beiden zijn jullie bezig aan een mooi stukje modelspoor waar menig modelspoorder jaloers op zal zijn ![:p]

Gro?eten Peter[;)]

Steam.N

#1347
Schitterend!  Pure kunst !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bollen neus

#1348
Zo het dak is verandert zoals het moet, gat gedicht en andere uitlaat geplaatst, verder zijn de sneeuwruimers verlaagd die hangen nu juist boven de raisl oogt mooier, meeste verf is verwijdert, nu enkel nog wat gaatjes maken voor de rangeerderplateaus te plaatsen en deze loc de MY1153 kan in de grondverf gezet worden en krijgt daarna een andere schildering.[:)]

bollen neus

#1349
Zo, de body is volledig gedaan, twee kleine laagjes primer opgezet en nu de tapes aan het versnijden die nodig zijn voor de schildering te kunnen spuiten.[:)]