Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Anarchy

Lekker flashy [8D] Van welke maatschappij is dat?

tufken

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door tufken


van de tschechischen Staatsbahn



Klopt helemaal!

De overgespoten lok zag er trouwens zo uit voor de metamorfose:



Kees-Jan

Arbeco

Vanmorgen meegebracht van de beurs in Merksem; de CFL 1502 van Mehano.



Het was trouwens een leuke en gezellige beurs, volgende keer zal ik er weer wel terechtkomen als de tijd het toelaat...

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Kees-Jan

Mooie lok.

ben ook in Merksem geweest en heb een S-Bahn met motor van Lima gekocht na wat afdingen.

En ook nog 8 onge?soleerde assen geruild voor 2-rail assen.

Ze gingen wel vroeg opruimen zeg...........pffffffffff om 12.00 uur stond ??n ieder zijn handel al in te pakken.

Kees-Jan

Peter

Zoals al in het draadje "Gezocht" gemeld, heb ik deze morgen in Merksem een E63 van Piko gekocht. Deze namiddag een hele tijd bezig geweest met die lok open te prutsen (Piko levert er een dozenopener??bij) om er een decoder in te steken. En ....de lok reed niet meer.
Tot ik na een hele tijd testen en zoeken er achter kwam dat je eerst de volledige bovenbouw er terug moet op monteren ander heb je geen kontakt. (HA, HA, leuk nietwaar) nu nog dat zakje met onderdeeltjes monteren ('t zal voor van de week zijn) en dan kan ik er eindelijk een foto van nemen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Zoals beloofd, een foto van mijn laatste aanwinst (van gisteren)
De E63 van Piko in tijdperk III uitvoering.De onderdeeltjes zijn nog niet gemonteerd.



En mijn vorige aanwinst (eindelijk een foto) de V320 van Brawa, ook in tijdperk III versie en dit keer zonder [:D][:D] problemen.

Met vriendelijke groeten
Peter

KoenD

Vriendelijke groeten,

Koen D

------------------------
Oud Duits Tp I en II, wisselstroom drie-rail met EcOS

wisselstromer

ik heb net mn marklin set 29151 ontvangen
een set met een DB br 151 in en 5 goederenwagons
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ysbeer

Ik heb mij twee zakjes zeeschuimzaad aangeschaft.
Die zaadjes zijn zo klein dat hoesten of ,nog erger niessen,niet is aan te raden.
Oke ze staan in een bakje,en nu maar wachten.
Het eerste gezicht is nog niet erg boom gericht,maar goed ze doen iets.

[/img]
wim

KoenD

"nieuwe" aanwinst : 37060 van M?rklin ( EP 3/6 dvan de K?niglich Bayerischen Staatsbahn (K.Bay.Sts.B.))
Vriendelijke groeten,

Koen D

------------------------
Oud Duits Tp I en II, wisselstroom drie-rail met EcOS

Arbeco

Mijn laatste "buitenlandse" aanwinst is deze SNCF 66049 van Piko.
Een hele leuke loc voor een h??l leuk prijsje....



Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Brossel

Dag Len,

Zeker een hele leuke lok!

Tipje van mijn kant: cabine demonteren, ruiten loshalen en de randen daarvan zwart schilderen. Als een rubberen omlijsting....

Doet wonderen met Piko's 66000!

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Bundesbahnfreak

Gekocht op de jongste ruilbeurs te Hoeselt

2? Hands BR 175 van Trix




Deze lk heb ik ooit besproken op volgende link

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5171

Nieuw BR 210 van Mehano




Dit model was op Duitse Fora afgebroken, maar het gaat hier om een hobbyversie van Mehano, doch voor de prijs valt hij goed mee en mag hij gerust naast de Roco 215 of de Piko 218 staan

Deze heb ik ook eens besproken zie;

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5054

adrievans


Hier mijn laatste aanwinst,een DB koff van brawa wel een oud nummer,gekocht via ebay voor 30 eoro incl verzendkosten.
Geen verkeerde prijs toch.[^]