Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

n/a


Deze is pas toegevoegd aan mijn collectie spoor 1 Locs,vind dit een machtig machine en deze is dan ook zwitser omgebouwd.Is ook speciaal zo met die naakte wielflensen.
Zou deze wel eens in het echt willen bewonderen.[;)][8D]

Kees-Jan

Zo dat is mooi!

Graag meer foto's Danny!

Kees-Jan

prulleman


prulleman


Een ouwe stomer is anders ook leuk. [:p]


Michel F







Mijn laatste aanwinsten zijn 2 DB Intercity combinaties, een met een br101 loc van trix en een met een fleishmann loc br120, allebei met een stam van 5 rijtuigen van Fleischmann  (5180, 5181, 5183, 5184 en 5185)


Arbeco

Hij is mooi, Kees!
Nu de vignetten er nog op en dan de dienst in, zeker?

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

stoomloc

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Ik heb mij twee zakjes zeeschuimzaad aangeschaft.
Die zaadjes zijn zo klein dat hoesten of ,nog erger niessen,niet is aan te raden.
Oke ze staan in een bakje,en nu maar wachten.
Het eerste gezicht is nog niet erg boom gericht,maar goed ze doen iets.

wim


Wim
Hoe zit het met je plantjes. Ik had er ook gezaaid binnen in de serre, daar deden ze het heel goed. Ik heb ze een tijdje geleden buiten uitgeplant en de voortuitgang is traag. Indien ze niet genoeg groeien, zal ik volgend jaar deze opnieuw zaaien en in de serre laten groeien.

Groeten

Wim

B-Modelbouw

Ondertussen weer drie locs rijker ...

Twee van de priv? maatschappij "RAIL_4_CHEM"
ne class 66 en een symm. BB 2000 van Mehano
(van de laatste weet ik eigenlijk niet of die op ons
sporennet te zien is ... ik vermoed dat ik die al wel
eens gezien heb op een natie aan de Vosseschijnstraat
in de Antwerpse haven, kan iemand mijn vermoeden bevestigen [?])

En na meer dan 30jaar heb ik terug een Jouef in mijn bezit,
de SNCF reeks 36000 in Rode kleur, die je ook wel vaak in 't
Antwerpse tegen komt met een goederensleep. Eerlijk gezegd
zal LS-Models sterk zijn best moeten gaan doen om dit model
te overtreffen ... ik heb de SNCF 36000 eens naast de NMBS 13
en de CFL 3000 gezet [:p]

ERVIN

Haa B-Modelbouw, weer een serieuse aanslag op je geldbeugel gepleegd, die Rail4Chem had je allang op je verlanglijstje staan h?, heb je hem nu gekocht omdat je mij nog eens een bezoekje had gebracht??
Ik zag toen wel dat je daar vol bewondering naar aan het kijken was, euhh, ik had anders wel graag eens wat foto's gezien, en ik denk ik niet alleen, is het niet mannen?[}:)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

...
Ik zag toen wel dat je daar vol bewondering naar aan het kijken was, euhh, ik had anders wel graag eens wat foto's gezien, en ik denk ik niet alleen, is het niet mannen?[}:)]

Zo is dat ! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

B-Modelbouw

Een aanslag op mijn geldbeugel ... maar neen, Solden koopjes gedaan.

De SNCF 36000 had er anders ook gekomen (LS Models of Jouef) en deze laatse kreeg zeer veel positieve commentaar. 't Is dan ook een loc die geregeld Antwerpen Noord aandoet (Rem. Treinspotten).
Na meer dan 30 jaar terug een Franse loc op de baan, terug een Jouef, maar zonder sleutel aandrijving [:o)]


De Rail4Chem - Class 66 is eveneens een graag geziene gast in Antwerpen, en neen mijn bezoek aan jou heeft me niet overhaald hem aan te kopen ... Eerder de spotprijs waarvoor ik hem kocht.


De Rail4Chem - G2000BB weet ik eigenlijk niet of die in Antwerpen komt, al lijkt er mij enkele groene G2000BB locs te staan op de priv? terreinen van Katoennatie aan kaai 122 ... Kan iemand dit bevestigen ???


Ze zijn snel uit de verpakking genomen voor de Foto ... dus er ontbreken nog tal van onderdelen op de locs [B)]

ERVIN

Mooie locs man, nu weet ik tenminste welke Franse loc je bedoelde, die hebben wij samen ook in het "echt" mogen bewonderen h?.[}:)]




eric

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw



De Rail4Chem - G2000BB weet ik eigenlijk niet of die in Antwerpen komt, al lijkt er mij enkele groene G2000BB locs te staan op de priv? terreinen van Katoennatie aan kaai 122 ... Kan iemand dit bevestigen ???






Vanavond nog gezien in Kalmthout op lijn 12 met een sleep goederenwagens komende van Nederland richting Antwerpen.
Dus als hij naar de Katoennatie moet, dan komt hij net niet achter uw deur langs h? Bert.