Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

mvdr1

Hallo

Waar vind je nog interessant spoor O materiaal ?

Groetjes

Marc

SNCB-SBB fan

Jean

Ik heb hier een nieuwe aanwinst waarbij ik pogingen doe om de kap te verwijderen. Tot nu toe nog weinig succesvol en de instructie ten spijt....
Heeft iemand al ervaring met het verwijderen van de Trix DE-2 kap?
De kap van de motorwagen.

Nou, ik ben benieuwd,
Jean

Jean

De kap is er inmiddels af. Daar is iets meer voor nodig dan in de instructie is vermeld. Het plastic dat doorgaat voor de overgangsbalg moet er ook af. Daarna laat de kap zich prima lichten.

De brugstekker is er uit en een Lokpilot versie 3 (21 pin) is geplaatst.

Dan is de vraag: heeft iemand al suggesties voor instelling van de motortuning CV's, (53, 54 en 55)?

Op Stummieforen is men nog niet zo ver, misschien hier al wel?  
Foto's volgen later.

Groeten, Jean

Kees-Jan

Deze Poolse priv? M 62 van G?tzold.



Kees-Jan

Michiel

Kees-Jan, gezien je je op de Poolse modellen hebt gestort, geef ik je onderstaande link mee van een Poolse site met supperingsonderdelen voor Poolse modellen. Ik weet niet of je het al kende, maar misschien heb je er wat aan?

http://www.haw.pl/

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Arbeco

Eigenlijk voor op mijn baan iets te modern, maar vooruit...
Op de clubbaan zal hij het zeker goed doen; de CFL 2102:



Een wel erg mooi motorrijtuig voor een zeer schappelijk prijsje...

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Chris


wisselstromer

ik heb in mechelen eeb marklin stomer BR61 gekocht nr 39691.
een zwarte gestroomlijnde loc vd DB
hij lag er aan de helft vd prijs wat voor wantrouwen zorgde bij mij maar ik he hem toch gekocht en hij werkt perfect

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

@Wisselstromer, was het die loc waarover we het hebben gehad?
Je hebt het risico genomen, en je hebt er geluk mee gehad, veel plezier ermee.[;)]
Het hoeft niet altijd duur te zijn h

wisselstromer

jep
dat was die lok
met een ei inde broek gekocht
in mijn beste frans gevraagd of er ECHT niks aan scheelde en alles was nieuw, maar ja dat weet ge op die moment niet
toch gekocht en geen spijt van

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Kees-Jan

Fraai Chris erg fraai.

deze zijn mijn (nog niet helemaal af) nieuwe aanwinsten:



Links een Brawa en rechts een Marklin ( die me totaal niet tegen valt op de af fabriek na hele dikke laag verf).

Kees-Jan

ems

Toch maar eens aangeschaft, de CFL 1603 van Roco. Ik heb verder nog geen luxemburgs materieel, maar dit is toch wel een erg mooie loc.

Groet, Edwin

B-Cargo

hallo,

prachtige loc die 16 van de CFL.. die ontbreekt in mijn collectie.
Van welke fabrikant is hij?
is hij nog te verkrijgen?

groetjes!

ems

"Gewoon" Roco[:)]
art.nr. 63471. Soms vind je ze nog wel eens op ebay!
Groet, Edwin

B-Cargo