Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Peter

Len,
Het is niet te hopen, maar als het een heeeeeel regenachtige zomer wordt, zou ik nog de Trumpeter bouwdoos voor het Leopold kanon kopen om er achter te hangen. Heel mooi en heel groot (ook op 1/35)
Alhoewel....ik vrees dat de zomer voor die twee bouwdozen niet lang genoeg duurt, zodat je ook de herfst en de winter er nog kan bij nemen.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

citaat:
Geplaatst door pabe

Ja, ik kon het echt niet laten...  [8D]
Wel tegen mijn principes om me te beperken tot Ep III DB en DR... [B)]toch maar deze prachtige ICE3 met de T-Mobile reklame gekocht...  temeer daar ik beroepshalve ook in de Telecom wereld zit..[xx(] en T-Mobile zelfs klant van ons is...[:D]

Straks nog snel even op de testbaan enkele rondjes laten draaien...







Welke merk is dit?
Leuk treinstel wel. Veel plezier ermee. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

wisselstromer

ik dacht dat enkle piko dit stel heeft uitgebracht
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

pabe

@Jurgen:  dit is inderdaad Piko...

groetjes,  Paul

Jurgen

citaat:
Geplaatst door pabe

@Jurgen:  dit is inderdaad Piko...

groetjes,  Paul



Dank je wel. [;)]
Ik dacht het wel, mar ik was niet zeker.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jean

Enige nieuwe (en oude) aanwinsten.





Grt, Jean

amibo

#246
Mijn (gisteren gereed gekomen) Kreupele Marie NS 2801 <u>in H0</u>

Waar die nu meestal staat  ;D




en weer terug voor controle  ;D


Een totaal verwoeste Trawos kap gebruikt (ging niet zoals ik wilde aan het begin :-[) met als donor een Mehano Amerikaan.

ERVIN

En ook ik heb nog eens iets gekocht, twee locs van ERS Railways, deze locs dragen de namen "Sandra" ( vrouwtje zal blij zijn, want zij noemt zo ook)en "Corrina", gereden heb ik er nog niet mee, want er zitten nog geen decoders in, maar ze zien er mooi uit h?.[:I]








Jurgen

Skoon. [:D]

Rijdt ERS al in Belgi? rond? Ik heb ze nog nooit in het echt gezien.

Veel plezier ermee. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

Ervin
mooi he[:0][:0]

Ers rijdt nog niet in belgie.
Wel in nederland /duitsland.En met class66 in engeland en nederland.
wim

Correctie
Nieuws is al oud voor je het neerschrijft,dat blijkt.

ERS also active on the Belgian tracks

On 8th February 2007 ERS Railways, received the security certificate from the Belgian infrastructure manager Infrabel which makes it possible to run its own trains on the Belgian rail network.
The process for the application was handled very rapidly. ?After only four months we already obtained the safety certificate?.
After Rotterdam, Bremerhafen and Hamburg, Zeebrugge will be the fourth largest sea port which will be connected to the ERS network.
ERS will start its services in the cause of 2007. First trains will drive from Zeebrugge to Melnik, near Prague.

wim

ERVIN

Bedankt voor de nuttige informatie Ysbeer, dan zullen dat heel waarschijnlijk containertreinen gaan worden die vanuit Zeebrugge gaan rijden.


doomslu

Wel vreemd dat het bericht al meer dan een jaar oud is (8th February 2007) en dat nog niemand een ERS in Belgi? gezien heeft. [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

citaat:
Geplaatst door doomslu

Wel vreemd dat het bericht al meer dan een jaar oud is (8th February 2007) en dat nog niemand een ERS in Belgi? gezien heeft. [?]



Ja vracht willen is kennelijk toch wat anders dan vracht hebben.

tom007

Gisteren een nieuwe marklin loc 36851 gekocht.[:D]

Kees-Jan

Mijn nieuwste aanwinst:



(zelf overgespoten)

Naar dit voorbeeld:


bron foto:locomotiven.de

Kees-Jan