Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Peter

Moet eerlijk toegeven dat ik me vergist heb. Doordat deze lok vroeger na een 103 een 750 te zijn geweest gerestaureerd werd als museumslok naar E03 001 was ik wat in de war gebracht.
Het Roco model is inderdaad de versie van de "Vorserienlok" met korte stuurstand en enkele roosters.
Na de gegevens nog eens gekontroleerd en vergeleken te hebben met die op "DE" E03 website bij uitstek:http://www.zugindianer.de/ moet ik toegeven dat dit een zeer goed model is van de E03 001
Sorry voor het misverstand.

Het enige minpuntjes aan dit model (voor een tijdperk III vesie) vind ik de Einholm-stromabnehmer i.p.v de gewone, en het ontbreken van de "Sch?rzen" de schorten voor en achteraan onder de bufferbalk.
Met vriendelijke groeten
Peter

dirkske

Mag ik met trots mijn nieuwste aanwinst tonen?
Een Roco-Cfl907.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dirkske

Laat 'm maar denderen op m'n lijn 42.[:)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Ha ! Een Luxemburger ! [:p]

Ik dacht wel dat Luc hierop zou reageren [:D]
Mooi machientje trouwens! Succes met je nieuwe aanwinst [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Ik vind het ook een prachtige loc, en voor een redelijke prijs te vinden.
Vanaf welk jaar is hij in deze uitvoering inzetbaar?
Tom

Anarchy

Deze wil ik al lang, maar geen AC versie te vinden? [:I]

tufken

@ Anarchy,

Dez loc is alleen in DC uitgebracht
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


rixke rail

Niet aan kunnen weerstaan, wegens zo mooi : de RAm 502. (lsm 17001)





Modelspoorse groeten,
Eric.

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Kees-Jan


MARKLINRIJDER

@ Anarchy:  Als je hem echt wil, koop dan een gelijkstroommodel en bouw hem om naar 3rail.  Is echt niet zo moeilijk hoor.
Desnoods stuur je me eens een PM alls je interesse hebt.

Ik kocht laatst een Jocadis stelletje maar was te laat voor een AC.
Ik heb hem ondertussen al getransformeerd van een DC naar een AC model.[:)]

Groetjes,

David

pabe

Ja, ik kon het echt niet laten...  [8D]
Wel tegen mijn principes om me te beperken tot Ep III DB en DR... [B)]toch maar deze prachtige ICE3 met de T-Mobile reklame gekocht...  temeer daar ik beroepshalve ook in de Telecom wereld zit..[xx(] en T-Mobile zelfs klant van ons is...[:D]

Straks nog snel even op de testbaan enkele rondjes laten draaien...




D_Loc

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik vind het ook een prachtige loc, en voor een redelijke prijs te vinden.
Vanaf welk jaar is hij in deze uitvoering inzetbaar?


Ik schat ongeveer vanaf 1997 met dit logo.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Peter

Vanmorgen op de beurs in de sporthal aan het schijnpoort twee prachtige stoomloks gekocht. De Roco baureihe 01.?l (dus de 012) en een Fleischmann baureihe 81. Beiden splinternieuw en samen voor de ongeloofelijke prijs van 150,00 euro De prijzen die die mensen voor hun modellen vroegen waren ongeloofelijk laag, helaas voor mij, en gelukkig voor mijn portefeuille, waren de andere modellen niet direkt bruikbaar. Belgische, Franse en Luxemburgse modellen en Fleischmanns en Rocos zonder "schnittstelle".

Helaas had ik ook pech. Iemand stond er met de Kato ET25 maar die prijs [:(!][:(!][:(!] dus we zoeken verder.
Met vriendelijke groeten
Peter

Arbeco

Afgelopen zaterdag eens iets aparts gekocht, gewoon omdat ik het mooi vindt: Een bouwdoos van een BR 52 van de DB met "Steifrahmentender" in schaal 1:35... Mochten we een slechte zomer krijgen, dan kom ik deze wel door!! Voor al die bijna 800 onderdeeltjes op hun plek zitten[|)]...

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...