Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

reeks 18

Gestart door rixke rail, 23 juli 2007, 21:34:00 PM

nmbs

Mjam mjam!!![:p][:p]

the_gold

Gelieve niet te kwijlen Nmbs[:D]
Ik heb de mijne allesinds besteld!

Jurgen

En die is er dan zo ineens zonder boe of ba gekomen. Ik snap het allemaal niet hoor hoe LS werkt, maar enfin. We kunnen er maar blij mee zijn h?.
Komt de museumloc trouwens ook in model of blijft het bij de 1801 in de huidige kleurstelling?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

op hun site is er ook nieks over te zien wat of waneer alles uitkomt en nu zijn ze ermee, Rare mannekes toch op gebied van communicatie.
Nuja we mogen er idd blij mee zijn.

Ik heb de 01 besteld aangezien ik niet weet of de 05 uitkomt!
Tziet er allesinds een beest uit[:p]

the_gold

http://www.lsmodels.com/LS/Pages/Pays_N/LS_Models_N/Belgique_N/Production_Belgique_N.htm

hier zie je allesinds de nummers die uitkomen
Wat ik dan niet snap is dat de 01 nergens te bespeuren is op dat lijstje. Als de 06 er ook ligt samen met de 01 dan ga ik toch voor de 06 zodat die samen met mijne 03 kan samen staan @ rearen[:D]

tufken

Reken maar dat alles nu op schema verloopt, er komen er dit jaar nog een pak uit.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Jurgen

citaat:
Geplaatst door tufken

Reken maar dat alles nu op schema verloopt, er komen er dit jaar nog een pak uit.

Dat ze zichzelf maar inhouden. Ik kan al lang niet meer volgen.
Wat ik wel raar vind is dat iedereen hetzelfde zegt, maar toch zijn al die modellen zo snel uitverkocht. Ik begrijp het niet.
Afin, ik wil de 1805 in de huidige kleurstelling, anders moet ik 'm niet. Dit is mijn manier van selecteren en die werkt nog wonderwel ook. [:D]
Mvg, Jurgen

tufken

Binnen een korte periode zullen verschijnen:

- 18 reeks
- Beneluxrijtuigen
- 21 - 27 reeks
- 11 - 19 reeks
- I 11 rijtuigen
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

SuSke

Help, ik zoek iemand die de juiste nummers van Euromillions kent voor de trekking.

'k Ga thuis weer een hoop moeten compenseren [:o)][;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

Ik heb al maanden niets meer gekocht, dus ik heb wel wat centjes opzij staan, dus laat maar komen die dingen zou ik zeggen.[:p]

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik heb al maanden niets meer gekocht, dus ik heb wel wat centjes opzij staan, dus laat maar komen die dingen zou ik zeggen.[:p]

De weg vergeten Erwin? [:p] [;)]
Tom

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Jurgen

En die is er dan zo ineens zonder boe of ba gekomen. Ik snap het allemaal niet hoor hoe LS werkt, maar enfin. We kunnen er maar blij mee zijn h?.
Komt de museumloc trouwens ook in model of blijft het bij de 1801 in de huidige kleurstelling?

Als de 1805 van TSP uitkomt, wat ben je er mee ?
Hij mag toch nooit de baan op. Misschien verbouwt TSP hem terug naar zijn originele kleurstelling ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Als de 1805 van TSP uitkomt, wat ben je er mee ?
Hij mag toch nooit de baan op. Misschien verbouwt TSP hem terug naar zijn originele kleurstelling ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]

Dat is wel waar, maar toch hou ik me aan mijn stelling. Je moet jezelf op iets baseren om een model te kopen of niet h?. [;)]
Mvg, Jurgen

the_gold

Geef toe? tis een sgoon bakje he! En normaal gezien komt de 05 niet uit voor degene die een tsp lokje wouden hebben[:(]

Er staat een mooie foto van op de site van modeltrein paradise

janjozef

Ik heb hem nog niet en zal hem niet kopen voor ze hem solderen aan 100?

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem