Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

reeks 18

Gestart door rixke rail, 23 juli 2007, 21:34:00 PM

rixke rail

Afijn toch de Franse versie :o)...

urlhttp://www.lsmodels.com/LS/Pages/General_N/Home_N.htm/url
...weldra in de winkels.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

daniel


Tom

Ja, de eerste foto's van een Belgische versie zijn te zijn op hen site.
Tom

Brunel

Ja, maar ze moeten nog even naar het Nederlands kijken.
Wat wordt er met 'de afgelichte prototype' bedoeld?

guy holbrecht

Wellicht moet dat zijn: het afgebeelde prototype.

Groeten,
Guy

the_gold


Jurgen

Hun Nederlandse site staat inderdaad steeds voller met spel- en taalfouten. Jammer, maar helaas.

De foto's zien er goed uit. Als ik goed kan lezen heeft dit prototype het nummer 1801 en al meteen de nieuwe koplampen en laatste kleurstelling. De 1801 staat niet in hun aangekondigde producties.
Hebben ze misschien toch een beetje schrik van de concurrentie van M?rklin en brengen ze daarom eerst een verschillende kleurstelling uit?

Blijkbaar brengen beide fabrikanten ook het nummer 1805 in de oude kleurstelling met oude koplampen op de markt. Het zou zonde zijn voor de liefhebbers van deze loc want dan kunnen ze maar 1 loc kopen ofwel moeten ze gaan prullen met de nummertjes.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Dan blijven ze ook daar in de stijl van de meest fora. Daar word steeds slechter geschreven.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

BD1701

Weet er nu al iemand iets meer, wanneer de loc nu precies zal verkrijgbaar zijn. In Genk wisten ze te vertellen dat het eind oktober zou zijn, maar het ziet er volgens mij niet naar uit dat die datum zal gehaald worden, door ... reden?
Hopelijk binnenkort in de winkels hoor.
 

dgrr57

Kijk hier bij ons waalse vrienden.

citaat:
Geplaatst door BD1701

Weet er nu al iemand iets meer, wanneer de loc nu precies zal verkrijgbaar zijn. In Genk wisten ze te vertellen dat het eind oktober zou zijn, maar het ziet er volgens mij niet naar uit dat die datum zal gehaald worden, door ... reden?
Hopelijk binnenkort in de winkels hoor.


Jurgen

Voor zover ik het allemaal begrijp komt de reeks 18 van LS dit jaar nog.
De reeks 18 van M?rklin in de huidige, of beter gezegd de laatste, kleurstelling zou voor volgend jaar voorzien zijn.
En de reeksen 21/27 enz zouden volgende maand komen. [}:)] Gelukkig zegt diezelfde persoon ook dat hem bevestigt is dat dit onmogelijk is. [:D]

Afin, er staat redelijk wat nieuws. Maar dat nieuws zou in een ander draadje thuishoren want het heeft niets met de reeks 18 te maken. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Quote uit Franse post : "- la ls 18 sortirait d?but d'ann?e"
In het nederlands : de 18 LS zou begin van het jaar uitkomen, versta dus begin volgend jaar.


citaat:
Geplaatst door Jurgen

Voor zover ik het allemaal begrijp komt de reeks 18 van LS dit jaar nog.
De reeks 18 van M?rklin in de huidige, of beter gezegd de laatste, kleurstelling zou voor volgend jaar voorzien zijn.
En de reeksen 21/27 enz zouden volgende maand komen. [}:)] Gelukkig zegt diezelfde persoon ook dat hem bevestigt is dat dit onmogelijk is. [:D]

Afin, er staat redelijk wat nieuws. Maar dat nieuws zou in een ander draadje thuishoren want het heeft niets met de reeks 18 te maken. [;)]


SuSke

Mijn portemonnaie dankt u [:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Quote uit Franse post : "- la ls 18 sortirait d?but d'ann?e"
In het nederlands : de 18 LS zou begin van het jaar uitkomen, versta dus begin volgend jaar.


citaat:
Geplaatst door Jurgen

Voor zover ik het allemaal begrijp komt de reeks 18 van LS dit jaar nog.
De reeks 18 van M?rklin in de huidige, of beter gezegd de laatste, kleurstelling zou voor volgend jaar voorzien zijn.
En de reeksen 21/27 enz zouden volgende maand komen. [}:)] Gelukkig zegt diezelfde persoon ook dat hem bevestigt is dat dit onmogelijk is. [:D]

Afin, er staat redelijk wat nieuws. Maar dat nieuws zou in een ander draadje thuishoren want het heeft niets met de reeks 18 te maken. [;)]





Oei, dan heb ik verkeerd gelezen. [:I][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bva25j

Hello,

sorry om u te storen [:)] Weet iemand als er een Trix versie van de type 18 zal verkocht worden voor twee spoor gebruikers ?

Ik heb het nog niet op de website gezien ?

Hoogachtent

Beno