reeks 18

Gestart door rixke rail, 23 juli 2007, 21:34:00 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door the_gold

Heeft iemand al foto's kunnen bemachtigen van de Lsm 18?
...

Ja, ik. In MSM 67. [:D]

... en daarnet op de club was er al minstens ??n met een bijzondere interesse [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

BD1701

Gisteren ben ik ook "eindelijk" mijn reeks 1805 van LS-Models gaan halen. Wat een locomotief zeg, dit is alweer een heel fraai model geworden van LS-Models, ik had ook niet anders verwacht trouwens. Alle details zijn perfect weergegeven, of eventueel zelf nog aan te brengen. Kortom een top model wat mij betreft, ik vraag mij dan ook af als M?rklin hier beter gaat doen of nie, maar ik heb serieuze twijfels daarover, want om beter te doen in afwerking dan LS-Models, zullen ze heel sterk uit de hoek mogen komen bij M?rklin.
Ik blijf in ieder geval bij LS-Models.

Trouwens dit belooft alvast voor de toekomstige modellen o.a. reeks 15, ...
 

nohab

U moet niet overdreven....

Anarchy

nohab,

Van die enkele berichten die jij hier reeds hebt gepost heb ik toch steeds mijn bedenkingen hoor. Dat is niet overdreven, die 18 is een supermodel van LSM. En het is ook steeds alsof jij maar ??n winkel prefereert en dat hier steeds wil duidelijk maken.

nohab

1. eerst de Marklin wachten
2. Vergelijken
3. dan zullen wel zien tussen LS en Marklin
4. kleur van de grijze LS, bof, bof
5. LS is in plastiek
6. Marklin zal in metaal zijn
7. Kijk eens tussen de Ram TEE Roco en LS, Roco is beter
8. 15 van LS, voor wanneer ?????
9. dan zal ik zeggen als LS de best is.
10. nog wachten tot februari 2008 om de Marklin 18 en de LS 18 te kunnen vergelijken

dgrr57

Dat is nu al jaren dat ik naar (volgens mij toch) de schoonste Belgische lok aan het wachten ben [:)].
Na al die foto's gezien te hebben, moest ik die ook hebben.
Dus gisteren naar een handelaar (niet mij gewone, ik had geen tijd) gereden en dat machine in mijn handen genomen [:)].
Een half uur later ben ik terug thuis gereden, zonder machien[:(].
Ik had twijfels, maar ik kon niet zeggen wat er scheelde. Nu wel [:(].



Enigste probleem is : ik ben helemaal niet zeker dat M?rklin beter zal doen [:(]

nohab

Mooie foto van een mooi machine, in welke remise en wanneer ?

Ik ben niet pro LS of pro Marklin of pro Jocadis, maar ik zal wachten de Marklin om te kunnen vergelijken.


Anarchy

BD1701 is toch vrij te denken wat hij wil? Als hij denkt dat de LSM beter zal zijn als de M?rklin is dat zijn goed recht. En ja, ik denk ook niet dat M?rklin zal kunnen tippen aan LSMs 18.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door nohab

Mooie foto van een mooi machine, in welke remise en wanneer ?





In 1973, in de fabriek van BN.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Dat is nu al jaren dat ik naar (volgens mij toch) de schoonste Belgische lok aan het wachten ben [:)].
Na al die foto's gezien te hebben, moest ik die ook hebben.
Dus gisteren naar een handelaar (niet mij gewone, ik had geen tijd) gereden en dat machine in mijn handen genomen [:)].
Een half uur later ben ik terug thuis gereden, zonder machien[:(].
Ik had twijfels, maar ik kon niet zeggen wat er scheelde. Nu wel [:(].



Enigste probleem is : ik ben helemaal niet zeker dat M?rklin beter zal doen [:(]



Wat is het probleem dan? Ik zie het niet. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Ik heb het model van LS in handen gehad en vind het een geslaagd model, alhoewel de 18-reeks me weinig aanspreekt.
Laat ons in ieder geval de versie van M?rklin afwachten en dan vergelijken. Ten slotte zal iedereen toch kopen (of niet) wat hij het mooiste vindt.

Wat ik een zeer vreemd argument vind is "LS is in plastiek. Marklin zal in metaal zijn".
Ik heb zowel metalen modellen van M?rklin als kunstofmodellen van de andere fabrikanten. Ik zie noch aan het ene noch aan het andere voor- of nadelen. [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Dag,

Ik heb de RAm van ROCO gezien bij ons op de club: de neus klopt niet volledig, men ziet de scheidingslijnen van de mallen.  Ik heb toen wijselijk gewacht op de LS.  Over de kleuren zijn er bij beide modellen twijfels, maar de LS is wel eventjes 80 euro goedkoper.

Bij ROCO moet je een digitale en met sound kopen, dat moeten is er teveel aan.

Roland

Ludwig

Hoi,
Bij mij komt er zeker  reeks 18 op mijn baan.
Marklin of L.S. ; dat zal ik wel beslissen als beide te verkrijgen zijn.
Al moet ik zeggen dat er voor mij niets boven een metaalachtige uitvoering gaat.
En dat Marklin nu in het voordeel is door te kunnen inspelen op de tekortkomingen die in het L.S. model voorkomen.
Toch vind ik het L.S. model meer dan geslaagd en wacht vol verwachting het antwoord van Marklin af.
Eigenlijk zijn wij als consumenten goed af met deze concurrentie strijd.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

SuSke

En brengt Trix dan ook gelijk een 18 uit ?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door SuSke

En brengt Trix dan ook gelijk een 18 uit ?



ja