reeks 18

Gestart door rixke rail, 23 juli 2007, 21:34:00 PM

Jurgen

citaat:
Geplaatst door the_gold

...En normaal gezien komt de 05 niet uit voor degene die een tsp lokje wouden hebben[:(]


Niet te snel, h?. Ik heb het ergens gelezen dat hij kwam. Alleen weet ik niet meer waar. [}:)] Ik blijf zoeken tot ik het terugvind.

EDIT: Ik heb het gevonden. In het boekje met de nieuwigheden die op de site van Go Rail staat.
Artikelnummer voor de loc is 12049/12549. Volgens de site van De Pijl zijn er wel enkele veranderingen in de catalogus gemaakt ten opzichte van de site, dewelke wordt niet verteld.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Heeft de 18 in de recentste livrei ook nog me de inox TEE rijtuigen gereden? Ik dacht er ooit eens foto van gezien te hebben ...

prulleman

Ik dacht van wel, maar ik kan me vergissen. Als ik het goed heb zijn de inox ruituigen vervangen door Thalys op de as Parijs- Amsterdam.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Heeft de 18 in de recentste livrei ook nog me de inox TEE rijtuigen gereden? Ik dacht er ooit eens foto van gezien te hebben ...



Op de Baan nr 84, blz 27 : 1805 laatste livrei met inox-rijtuigen [;)]

nmbs

Kan met zekerheid zeggen dat dit zeker het geval was :-)

Groeten Stephane

ronny-vdv

Ongelooflijk, de 1801 is al uitverkocht.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

the_gold

Wat ben ik blij dat er een bestelde voor mij aan de kant ligt[xx(]

Anarchy

Ik dacht enkel DC uitverkocht? Zou graag de AC versie van de recentste livrei hebben, maar ik denk dat ik hem voorbij zal moeten laten gaan ...

nmbs

MTE blankenberge staat nog een AC in laatste uitvoering.... 1801

TECHWIL

Trix - SoftDrive SinusMotor DC analoog
De TRIX E50 heeft dezelfde aandrijving als onze TRIX reeks 18 en ook dezelfde problemen welke hierboven reeds werden beschreven.
Een en ander blijkt uit testen uitgevoerd door het toonaangevende EISENBAHN MAGASIN.
Eens benieuwd wat TRIX hieraan gaat doen.
Ren
RENWIL

prulleman

mijn probleem is opgelost dankzij Het Spoor[:)] geruild voor een LSM[:p] Blij dat ik er van af ben. Een goeie vakhandel is veel waard[:D]

Arbeco

Prulleman, aan de rij-eigenschappen van de LS 18 is niets aan te merken, heb hem ook pas in mijn bezit, wat een pareltje van een machine zeg! Wel netjes dat je hem zo kon omruilen!
Goede reis ermee,

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

BartT

Hallo,

Weet er iemand wanneer de oude tegen de nieuwe koplampen uitgewisseld zijn?
Bedankt alvast.

groetjes,

bart
DB grensverkeer 1980-83
Intellibox Koploper

Anarchy

Welke versies heeft LSM nu reeds uigebracht van de 18?

- Zilvergrijs
- Betongrijs
- Chiquita
- Laatste livrei
- Nog iets vergeten?

chef garde

Iets anders ivm de echte "oude" 18, in Op De Baan staat dat de 1802 onlangs geschrapt werd, betekent dit nu ook dat deze gesloopt wordt???  Net als de 1801 in februari 2008 ...