Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Cornfield Junction / Boulder Crossing

Gestart door RobVille, 18 april 2020, 23:56:19 PM

RobVille

#525
Vandaag is Lars bezig geweest om de laatste hand te leggen, het kleuren van het gebergte. Daarnaast zijn de waterpartijen definitief van golfjes voorzien. De beekloop bij Glacier Industries heeft nu ook "water". Tenslotte zijn van de modules 4/6 en 5/6, de achterwanden met de koven definitief geïnstalleerd. Rest mij nog een aantal bomen en heesters te planten.

Deze foto's zijn van module 6/6.







De reeds afgewerkte modules 4/5 en 5/6































Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

just4fun

Is toch genieten van de compositie.
Paul

Murphy

MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

RobVille

8)

Vandaag heb ik de gebouwen van een kleur voorzien. Als basis voor de vegetatie, heb ik stroken gras dik met houtlijm ingesmeerd en deze vervolgens op hun plek geplakt.















Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

RobVille

We gaan verder met de bouwbeschrijving. We zijn beide met vervroegd pensioen en deze modelbaan staat thuis, kortom, best veel tijd om te bouwen ;)

Nu weer opnieuw een stelproef. Alle vegetatie is losjes over de modelbaan geplaatst.





















Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Michael

Rob wat een gave baan laat je hier zien, wellicht spreek ik voor mijn beurt maar in al die pracht is het spoor nog heel netjes.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

RobVille

8)

Alle modules van Cornfield Junction en Boulder Crossing zijn nu van een vegetatie voorzien.























Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

RobVille

We gaan nu afronden. Als laatste de omgeving van de waterval nog voorzien van bossages en de houten brug met platform voorzien van een reling.

















Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

SuSke

Geen watervalletjes over de schotten ??  ???  ???  ::)  ::)

Maar verder is het een mooie baan geworden.
Succes met je andere baan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

RobVille

Dank je, Frans.

Nog even mijn gedachten laten gaan, hoe ik beide modelbanen ga koppelen met daar tussen in nog een te bouwen schaduwstation. De buitenkant moet ook nog gelakt worden. En niet onbelangrijk, alle data moeten nog in iTrain ingevoerd worden, de locomotieven gekalibreerd, dienstregeling samenstellen .....

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

RobVille

#535
Frans,

...... ook hier heeft de droogte toegeslagen.

De laatste achtergrond met koof is nu geplaatst. Ben blij met het resultaat. Nog wat foto's.





























Rob

P.S. Nog bedankt voor jullie input. Toch nog veel zaken aangepast, tunnels, brugpijlers, draagconstructies, ....
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

RobVille

Nog wat details aangebracht. Imitatie wisselaandrijvingen, figuurtjes, ... Deze figuren zijn van Woodland Scenics.

























Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!