Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

SuSke

"speldenkoppen" dat is de beste referentie voor het werk dat Gerolf nu laat zien ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Da's zo ne grote lucifer om de BBQ of de open haard mee aan te steken  ;D ;D ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

philippe_007

hopen dat ik op den opendeurdag mijne bril niet vergeet :-) of zal niet veel zien van de baan :-)  8) 8) 8) 8) 8)

SuSke

Bij Gerolf zijn ding ligt traditiegetrouw het welgekende vergrootglas met led-verlichting  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Niet td geloven hoe klein die dingen zijn  8)
En zélfs zo klein zijn ze perfect gebouwd ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

ga je die vrachtwagens voorzien van ruiten of is dat zelfs voor jou onmogelijk? (van dat vloeibaar spul) :-\

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 april 2017, 21:42:18 PM
ga je die vrachtwagens voorzien van ruiten of is dat zelfs voor jou onmogelijk? (van dat vloeibaar spul) :-\
En werkende koplampen?  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Citaat van: doomslu op 05 april 2017, 21:50:02 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 april 2017, 21:42:18 PM
ga je die vrachtwagens voorzien van ruiten of is dat zelfs voor jou onmogelijk? (van dat vloeibaar spul) :-\
En werkende koplampen?  ::)

Ik vind dit al gestoord genoeg ...

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

je zou bijna geloven... wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien...
Waar werk jij nu weer ???

alle gekheid op een stokje, prachtig werk dat je levert... Ik heb dit gisteren aan enkele collega's getoond, het huis bij het suikerklontje stonden ze van versteld...  Modelbouw op de bovenste plank (dan zie je het niet meer liggen natuurlijk  ;D )

Gerolf

't Is inderdaad op (eigenlijk over) het randje, die auto's  ;D
... maar ik vond het te spannend om het niet eens te proberen  ;)
Momenteel bezig met bandwerk: Het zouden er 8 kunnen worden

Probleem is dat het etswerk deels mislukt is (fout getekend), en het geen vouwpakketjes meer zijn.
  3 delen aan elkaar te lijmen, en daarom een centrale versteviging nodig ...
Desnoods zijn er alternatieven. Er bestaan blijkbaar kunststof autootjes op 1/1000

Citaat van: SuSke op 05 april 2017, 19:39:13 PM
Bij Gerolf zijn ding ligt traditiegetrouw het welgekende vergrootglas met led-verlichting  ;) 8)

Dat doet me er aan denken dat ik er 2 moet bij kopen:
  Op de MTD-tentoonstelling is het de bedoeling dat de vorige twee microbaantjes er ook staan ... de trilogie dus  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 05 april 2017, 22:46:31 PM
Ik vind dit al gestoord genoeg ...
dat zijn dan toch ruiten met vloeibaar spul dacht ik? Of zie ik het fout, ik wist dat je je niet inhouden kon ! ;D ;)

755philippe

Vergeet er geen ventjes in de auto's te zetten. Knap gedaan, er zullen er weinigen zijn die je dit nadoen.
Of misschien toch een nieuwe uitdaging ? Neen, want dan verklaren ze me ......

Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter