"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

Nieuw plaatje is afgedrukt, printerinkt ligt te drogen.
  Seffens matte vernis, weer drogen, insnijdingen en uitsparingen maken, en kleven
... in intussen vooral software schrijven, denk ik

Citaat van: SuSke op 22 maart 2017, 08:42:44 AMEn in wat voor taal mag dat dan wel zijn  ??? - moet ik het in het Portugees gaan zoeken??

;D  ;D  Oef - ik dacht al dat het te gemakkelijk was.  8)
Wat denk je Michiel: Verlossen we Suske uit zijn lijden of laten we hem nog wat zoeken  ;)  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Het is een te leuke puzzel om zomaar het antwoord te geven. Er is geen haast...  ;D

en, Gerolf, ik bewonder je gedrevenheid om het "foutje" recht te zetten.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 22 maart 2017, 09:04:51 AM
...
Citaat van: SuSke op 22 maart 2017, 08:42:44 AMEn in wat voor taal mag dat dan wel zijn  ??? - moet ik het in het Portugees gaan zoeken??

;D  ;D  Oef - ik dacht al dat het te gemakkelijk was.  8)
Wat denk je Michiel: Verlossen we Suske uit zijn lijden of laten we hem nog wat zoeken  ;)  ::)

Ik zit ook al een hele tijd mijn hoofd te breken over die naam  >:( :o ;)
Frans is zeker niet de enige !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stedahult

Man, man, man, wat is het klein. En ik heb je handen gezien, die zijn ook niet
vanuit het doosje 'poezelige vingertjes' getrokken. *Neemt mutsje wederom af*
Mvh. Steef

Dirkh

Citaat van: Steam.N op 22 maart 2017, 09:51:18 AM
Ik zit ook al een hele tijd mijn hoofd te breken over die naam  >:( :o ;)
Frans is zeker niet de enige !

Er zijn er nog, al van alles geprobeerd, tot esperanto toe. :o  Ik begin eerder te denken aan een lettercombinatie die naar de naam gaat verwijzen. Leuke puzzel maar het houd mij wel van werken aan de baan.  ;D

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

PeterC

Citaat van: Steam.N op 22 maart 2017, 09:51:18 AM
Citaat van: Gerolf op 22 maart 2017, 09:04:51 AM
...
Citaat van: SuSke op 22 maart 2017, 08:42:44 AMEn in wat voor taal mag dat dan wel zijn  ??? - moet ik het in het Portugees gaan zoeken??

;D  ;D  Oef - ik dacht al dat het te gemakkelijk was.  8)
Wat denk je Michiel: Verlossen we Suske uit zijn lijden of laten we hem nog wat zoeken  ;)  ::)

Ik zit ook al een hele tijd mijn hoofd te breken over die naam  >:( :o ;)
Frans is zeker niet de enige !

Die naam is goed gevonden. 
Hint: kijk eens naar de titel van dit draadje  ;)
Groetjes, Peter


sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

#174
Proficiat aan de puzzelaars  8)
Plaat is vervangen, dit foto-standpunt geeft ook een hint  ::)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

#175
Ah! Da's beter, met voornaam woord erbij! sjiek  ;D

En eentje voor jou, Gerolf: het hoedje mag de pret niet drukken.  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marctje

Ik zoek niet want dan gooi ik de laptop door de living
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Gerolf

Citaat van: Michiel op 22 maart 2017, 15:49:53 PMEn eentje voor jou, Gerolf: het hoedje mag de pret niet drukken.  ::)

Ook leuk gevonden  8)  ;D ... en tja - ik twijfelde nog om het er te zetten, maar dat zou teveel hint zijn ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Terug wat modelbouw: onderdeeltjes voor de scenery en zo  ::)



Treintjes, auto's en gebouwen op 1/1000 - toch leuk, als je zelf kan etsen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

755philippe

Gerolf,
Als je ooit eens tijd over 'zou' hebben kun je misschien eens een workshop geven met tips en trucs over leren etsen. Je mag mij dan al op de deelnemerslijst zetten en ik denk dat hier op het forum nog kandidaten zijn. Dit even ter zijde.
Prachtig etswerk en daar kan ik alleen lof aan toevoegen.
Mvg

755philippe