Even tussendoor (niet modelspoor)

Gestart door Peter, 16 oktober 2014, 16:53:53 PM

Peter

Even tussendoor voor een kennis  een bouwdoos is elkaar gestoken, ge-airbrushed en de decals aangebracht.
Nog een paar kleine details af te werken en hij kan zijn model bij zijn verzameling zetten
Gegevens:
Bouwdoos Hasegawa 1/72 F-14 Tomcat
Decals: Superscale
Verf: Humbrol

Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Heel mooi en dit draadje mag gerust blijven om iets buitensporig te melden  ;) ;) ;)

Paulogic

Mooi gedaan... F18 Hornet ???

Ikke vroeger ook nog geprobeerd maar het waren allemaal stealth vliegtuigen. (je kon niet herkennen dat het vliegtuigen waren  ;D ;D)
mvg,
Paul(ogic)

Stieven76

Mooi Peter. Nostalgie :)
Heb ik vroeger in mijn jeugd ook nog veel gedaan. Vliegtuigen, boten, auto's, helikopters en vrachtwagens. Ik had er een hele verzameling van. Wel altijd met de hand geschilderd wegens geen airbrush. Ging ook, al is het met een airbrush toch mooier te schilderen hé.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Citaat van: Stieven76 op 16 oktober 2014, 17:43:08 PM
... Nostalgie ... Heb ik vroeger in mijn jeugd ook nog veel gedaan. Vliegtuigen, boten, auto's, helikopters ...

Idem !


Citaat van: Paulogic op 16 oktober 2014, 17:19:11 PM
... Ikke vroeger ook nog geprobeerd maar het waren allemaal stealth vliegtuigen. (je kon niet herkennen dat het vliegtuigen waren  ...

;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB


Peter

Zucht, zucht...weer een model klaar.
Nog drie te gaan en weer een tevreden kennis

Model: Bouwdoos van Italeri
Panavia Tornado 1/72 in ISAF kleurstelling.
Decals van Hahen





Met vriendelijke groeten
Peter

59erke

In mijn jonge jaren had ik een hele collectie Revell Brandweerwagens op schaal 1/24 in elkaar geplakt.
Daarna uitgeweken naar auto's en tenslotte als laatste de bekende Willy jeep op 1/35.

Dan begonnen met de modeltrein en schaal HO en nu schaal N

Van groot naar klein gedurende 25jaar
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Peter

Ik moet er mee stoppen, anders blijft er te weinig tijd over voor modelspoor. (en in de 1e plaats het gezin )
Ik neem dus geen aanvragen meer aan om een model te bouwen (mits vergoeding) want ondertussen
staat de teller voor nog te bouwen modellen op 11 en genoeg is genoeg. (onderstaand model niet inbegrepen-schaal 1/72)





Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Peter,  als je echt hierdoor gebeten bent, dan is volgende beurs misschien de moeite waard:

14/12/14 :  Belgian Scale Modellers Convention
in het Gemeenschapscentrum Klein Boom
Mechelbaan 604, Putte

Zowat in mijn achtertuin, dus ik ga zeker alweer zien.
Vorige jaren viel mijn mond open van verbazing, toen ik al die pareltjes van modelbouw zag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 02 december 2014, 08:42:05 AM

in het Gemeenschapscentrum Klein Boom
Mechelbaan 604, Putte

Zowat in mijn achtertuin, dus ik ga zeker alweer zien.
Vorige jaren viel mijn mond open van verbazing, toen ik al die pareltjes van modelbouw zag !!!
je vroeg eens te raden waar jij woonde, maar op die manier maak je het wel heel simpel !  ;D

Groeten Peter ;)

Doornroosje

Dus jij woont in hetzelfde dorp als ik.

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2014, 09:32:23 AM
Citaat van: Steam.N op 02 december 2014, 08:42:05 AM
in het Gemeenschapscentrum Klein Boom
Mechelbaan 604, Putte
Zowat in mijn achtertuin, dus ik ga zeker alweer zien.
Vorige jaren viel mijn mond open van verbazing, toen ik al die pareltjes van modelbouw zag !!!
je vroeg eens te raden waar jij woonde, maar op die manier maak je het wel heel simpel !  ;D
Groeten Peter ;)

Je had het al opgegeven, leek me  ;D
Dus een hintje kon geen kwaad.
Maar je bent er nog niet, hé  ?  Benieuwd hoe lang nog  ;D ;D ;D

@Dennis:  Je woont in Beerzel, hé?  Inderdaad een boogscheut ver  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

uwen hof kan toch niet zo groot zijn!  ;D Geduld een mooi dingen! :-\ ;)

Groeten Peter ;)