Even tussendoor (niet modelspoor)

Gestart door Peter, 16 oktober 2014, 16:53:53 PM

Peter

CiteerPeter,  als je echt hierdoor gebeten bent, dan is volgende beurs misschien de moeite waard

Nee, niet echt meer. Ben jaren lid geweest van de IPMS (International Plastic Modellers Society) en toen een kennis me een paar maand geleden vroeg om een paar modellen voor hem te bouwen (heeft zelf helaas geen handvastigheid meer) En die vertelde dat verder...en zodoende......moet ik er nu nog een aantal bouwen voor kennisen van hem (mits een vergoeding) Mijn "ding" in plastiek modellen waren (en zijn nog gedeeltelijk) figurines, dus historische figuren in 1/35 van bv. Historex enz.
Dus na de reeks die ik nog moet bouwen is het definitief gedaan (buiten mijn Historex enz)
Mijn oude bouwdozen en magazines zijn allen verkocht in maart  laatstleden op de IPMS beurs hier in het Don Bosco instituut  in Hoboken
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2014, 10:21:57 AM
uwen hof kan toch niet zo groot zijn!  ;D Geduld een mooi dingen!

Mijnen hof: twee zakdoeken breed, drie diep   ;D

Geduld?   Inderdaad.  En dat heb ik met hopen ! 
Tot we mekaar nog eens tegenkomen, hé  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Even tussendoor nog afgewerkt voor iemand van het Lichte Vliegwezen, een
Britten-Norman Islander op schaal 1/72
De olijfgroene kleur van het model is donkerder dan op de foto (verdomd moeilijke kleur op te fotograferen)

Met vriendelijke groeten
Peter