Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

doomslu

Gefeliciteerd met de nieuwste 'aanwinst', Tom.
Vier is een leuke bende, ik kan er over meespreken.  :)

Olivier, hoe je dat doet vind je op internet.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Bolje

Proficiat Tom, ook aan uw vrouw, die nu toch het zware werk zal moeten doen.
Vele groeten,
Ronald

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 06 april 2015, 07:53:07 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 05 april 2015, 21:05:17 PM
Tracht dit maar vlug zelf te weten te komen,zodat het je niemand moet komen voordoen! ;D ;D

:-\ kandidaten genoeg dacht ik zo  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

;)

Citaat van: Rangeerduivel op 05 april 2015, 21:05:17 PM
Citaat van: OlivierV op 05 april 2015, 20:32:36 PM
Hoe doe je het toch? :D

Tracht dit maar vlug zelf te weten te komen,zodat het je niemand moet komen voordoen! ;D ;D

;)

Citaat van: doomslu op 06 april 2015, 10:57:05 AM
Gefeliciteerd met de nieuwste 'aanwinst', Tom.
Vier is een leuke bende, ik kan er over meespreken.  :)

Olivier, hoe je dat doet vind je op internet.  ;)

Zo te zien weer 'n goede voorzet gegeven. Er zijn door mijn lieve vriendjes zeker 3 doelpunten gemaakt. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Bolje

Citaat van: OlivierV op 06 april 2015, 11:40:48 AM
Zo te zien weer 'n goede voorzet gegeven. Er zijn zeker 3 doelpunten gemaakt. :)

jammer dat het own-goals zijn  ;)
Vele groeten,
Ronald

reeves

Idd  ;D de enigste echte goal heb ikzelf gemaakt  ;)

reeves

Weekje verlof, dus wat doet ne mens dan.............juist een beetje aan de baan werken,eens rondgekeken voor een deftige achtergrond, had nu enkel een stukje van een kleine meter(was gratis), echter vielen de prijzen voor iets serieus wel wat tegen dus waarom niet zelf schilderen

Dus maar eens een poging gewaagt om de witte muur achter de baan te voorzien van een "ardeens uitziend" landschap, het is nog niet af, er moeten nog wolkjes en afwerking moet ook nog gebeuren, hier en daar huisje of kerkje op de achtergrond we zien wel wat het word, links komt een berg dus is niet volledig tot daar  geschilderd, rechts komen nog platen in een boog naar de rest van de baan, een boog om geen hoeken te zien.

Paar foto's van de tot nu geschilderde muur

Groet Tom

Rangeerduivel

In de plaats van modelbouwer eerder kunstschilder aan 't worden!! ;D 8) 8)

;)

Tom

Dezelfde methode gebruikt voor de achtergrond als bij Hamsart?
Tom

sdz1976

Zal die kunstschilder ook eens moeten inhuren.

Grtz,

Samuel.
https://hetlocje.org/
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

reeves

Nee eigelijk gewoon inprovisatie, ik heb het artikel wel gelezen maar was beetje uitgebreid dus ben ik gewoon beginnen schilderen  :) letterlijk dan

Groet Tom

doomslu

Goed gedaan.
Wat volgens mij ontbreekt is de overgang van plat horizontaal vlak naar plat vertikaal vlak.
Enig idee wat je daar van plan bent?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

reeves

Achter de sporen komt uit PUR platen een overgang van plat naar heuvel, hierop komt groen en de nodige struiken en bomen

Groet Tom

Gerolf

Niet slecht, Tom
De heuvels "in de verte" zou ik iets meer "sfumato" geven (wat blauw/grijs/lichter)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw