Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Tim trein op 04 februari 2015, 18:30:32 PM
dezlfde
volgens mij zit die nu met een koffielepel op je tong naar je keel te kijken !  ;D

reeves

Zonet iets raar meegemaakt, ik moest een paar onderdeeltjes schilderen , ik zoeken tussen m'n pottekes revel en humbrol, die met de metalen dekseltjes, toen ik het juiste kleurtje vond en het deksel open deed dmv een klein schroevendraaiertje vloog het deksel er met een knal af!!!!!! Tot tegen het plafond , nog nooit meegemaakt wist nie da er na verloop druk op die pottekes stond

Groet Tom

Chrisrail

#197
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

TNT ??
T'is Niet Toegekomen                  ?

Chrisrail

#199
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

just...sanse dat ik dit maar heb  ;D ;D ;D ;D ;D

Gerolf

Toch wel vreemd, zo'n "zelf-ontploffend" verfpotje ...
Ik zou vermoeden dat er bij het laatste gebruik iets in de verf is geraakt, dat een chemische reactie heeft veroorzaakt. Maar wat ? ? ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#202
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

#203
Ali el Tom Marklin,

baard en bommen gevaarlijke combinatie tegenwoordig !  ;D

Ook de eerste keer dat ik dat hoor, hoewel met etenswaar ook zo ooit eens overkwam, tijdens mijn legerdienst, was ik KROO en het was korpsmaaltijd, samen met een andere dienstdoende sergeant zaten wij nagenoeg in battle dress of hoe noemt men dat tss allemaal netjes uitgedoste onderofficieren in de onderoff-mess, mijn collega wou even de fles ketchup openen en ja daar spatte de ketchup alle richtingen uit met een knal, iedereen was als ware betrokken in een aanslag !  ;D Moest je die zijn gezicht gezien hebben nadat hij de fles even schudde en liet.... ;D

Groeten Peter ;)

Sattrickske

Heb het ook al meegemaakt met gewone lak-verf (grote pot van Levis) jaren geleden.  Probleem was toen de gebruikte thinner die ik erbij gekapt heb.  Ik gebruikte toen organische thinner en blijkbaar durft die al wel eens te reageren met de omgeving.

Ik vermoed dat je de inhoud van het potje af en toe eens aanlengt met wat thinner als de verf te dik begint te worden.  Waarschijnlijk heb je ooit eens thinner gebruikt die je verf niet lust...

reeves

Ik denk da da de correcte uitleg is Patrick , het potje is ondertussen terug dicht zal het de volgende expo nekeer meebrengen, tegen dan zal der wel terug wa druk op staan...... Kunnen we der ineens een knaleditie van maken  ;D

Groet Tom

reeves

Paar foto's van m'n eerste probeersel met poeiers  ;D



















Groet Tom

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

centauri167

Citaat van: mark7758 op 26 februari 2015, 19:22:38 PM
SUPER gedaan.

+1, ziet er echt SUPER uit, je mag mijn locs ook eens onder handen nemen

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }