Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

Michael

Tom ik zie de foto's in verschillende draadjes maar kan je ook een woordje uitleg geven, en bv ook een foto, voor en na ter vergelijking. Mij is nu niet duidelijk wie of wat je met pigment poeders hebt bewerkt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

55erke

Serieus afgeleefde machine  :P  Mooi gedaan !
Greets

reeves

De lok heeft eerst een laagje stof gekregen, daarna de zijkanten met tinner gedaan om het zongebleekte effect te krijgen, draaistellen voorzien van vet en olie , daarna de lok mat gezet met matte vernis, dan de lok bepoederd met zwart en roest en dit verdeeld met plat penseel, op de zijkanten zwarte strepen van de regen en het vuil, dak vooral roet en roest , neus van de lok bewerkt met roest

Moest idd een zeer afgeleefde lok voorstellen

Groet Tom

Rangeerduivel

Ik vind de 55 gewoonweg prachtig,
De 80 lijkt mij iets minder gelukt,of lijkt dat maar zo vanwege de donkergroene kleur?

;)

Michael

Tom de zijkanten vind ik zeer geslaagd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Snobby Crash

Super gedaan Tom !

Binnenkort kom ik bij je om lessen te volgen !

Geert

reeves

Veel werk, weinig tijd................

De dennebomen, deze heb ik een beetje aangepast omdat ik vond dat er iets mis mee was, na een paar keer google bezocht te hebben had ik door wat.
Een naaldboom loopt taps gewijs af naar de punt, bij mijn sparren,dennenbomen was dit niet het geval, ik zag dat eer iets niet klopte maar wist niet wat, nu heb ik de boompjes bewerkt en volgens mij toch weer een positieve evolutie tov van de vorige boompjes

Enkele foto's

Voor

Na

Groet Tom

reeves

Paar weken terug FF tijd gehad om paar nieuwe spulletjes te kopen

B-models ertswagonnekes

12006 dubble nr (rechts)

Groet Tom

centauri167

reeves

Stedahult

Citaat van: reeves op 26 februari 2015, 19:20:21 PM
Paar foto's van m'n eerste probeersel met poeiers

Mooie weathering! Ook met de glasvezelstift in de weer geweest.
Wel het geheel gezekerd met een waasje acryl vernis?
Mvh. Steef

reeves

Nee Steef, was geluk bij ongeluk, een eerste airbrush poging verwijderd met tinner, na iets te hard wrijven kwam de blauwe band er mee af  :o, een zongebleekt effect, laat ik het zo noemen 8)

De poeders zijn idd gefix met een laagje matte vernis ;)

Groet Tom

OlivierV

Zag in het filmpje dat je omgeving er ook steeds mooier en mooier begint uit te zien.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

HLD6215

Poeders, airbrush, penseel:

Groet Tom