woluwe 17/08

Gestart door Benny, 11 augustus 2014, 10:22:42 AM

Sattrickske

Ben er nu al een keer of 5/6 geweest.  't Aanbod varieert altijd wel een beetje, maar in 't algemeen is ongeveer de helft modeltreinen/modelbouw en de andere helft speelgoed, strips, modelautootjes.
Er zijn steeds dezelfde 'vaste waarden' aanwezig + een paar die regelmatig variëren.  Heb me nog nooit een bezoekje beklaagd .

minitreintje

Ik vind Woluwe Shopping vooral leuk voor de 2dehands koopjes dat je soms kan doen.
Bovendien vind je zo een beetje vanalles daar en het is gemakkelijk voor je bestellingen op te halen  8)

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

janjozef

De trein tot brussel centraal en dan de metro tot in het shoppingcenter

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Benny

ik ga er proberen om te geraken rond 10u30 maar kan niks beloven, wss zal het later zijn

Steam.N

Vraagje: is daar in Woluwe een stand met Evergreen materiaal ?
Zou me goed uitkomen, want ik ben door mijn voorraad om de dakbedekking van de NEEB-SpoorKap af te werken ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mivc057

Normaal gezien staat Goover Models daar met allerlei platen en profielen.

Steam.N

Probleem is dat ik al een deel van het dak gebouwd heb, en moet natuurlijk met hetzelfde materiaal verder.
Verschil zul je zien.

Het gaat om:
-  Metal Roofing 4521 (sheet), waarvan ik eentje nodig heb, en
-  0.5x0.28mm (code 100, profiel), waarvan ik er twee nodig heb

Hopelijk zijn de knutselwinkels zaterdag open ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Patrick hierin Aalst verkoopt dat merk..... Modelbouw Aalst aan het belfort.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Benny

de beurs was leuk! wel veel marklin in 2de hands precies meer dan andere merken?

Huugooke

Met veel geregel en gedoe ben ik er ook geraakt; zij het vrij laat.
Geen bekende gezichten gezien (waren allemaal naar huis met de "buit" natuurlijk!
En voor zover ik bekende gezichten ken natuurlijk!

itchy

Citaat van: Benny op 17 augustus 2014, 16:49:39 PM
de beurs was leuk! wel veel marklin in 2de hands precies meer dan andere merken?
Inderdaad vandaag was het vooral Märklin wat de klok sloeg... maar dat is zeker niet altijd zo. Met de zomermaanden zijn er wellicht een paar verkopers minder aanwezig. Vandaag wel het prototype van de MS86/89 gezien (stand VBV); zag er geweldig uit. Compleet met de zo typerende oranje gordijntjes en al... Hopelijk volgt in het najaar de uitlevering.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Benny

Citaat van: itchy op 17 augustus 2014, 17:40:43 PM
Citaat van: Benny op 17 augustus 2014, 16:49:39 PM
de beurs was leuk! wel veel marklin in 2de hands precies meer dan andere merken?
Inderdaad vandaag was het vooral Märklin wat de klok sloeg... maar dat is zeker niet altijd zo. Met de zomermaanden zijn er wellicht een paar verkopers minder aanwezig. Vandaag wel het prototype van de MS86/89 gezien (stand VBV); zag er geweldig uit. Compleet met de zo typerende oranje gordijntjes en al... Hopelijk volgt in het najaar de uitlevering.

gelukkig! ik begon al te denken mss had ik toch beter voor marklin gekozen  ;)
(graptje hé pol)

Steam.N

Eerste keer een bezoekje gebracht, en het smaakt naar meer.
Wel enkele forumleden ontmoet, maar er moeten er meer rondgelopen hebben.

Relatief weinig N-aanbod (deze keer ? ).
Wie weet, volgende keer ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Sattrickske

't Was inderdaad eens leuk om de mensen in levende lijve te ontmoeten.

Vandaag was het aanbod inderdaad wat beperkter, vele tafeltjes stonden leeg; maar dat is tijdens de vakantieperiodes altijd wel zo.  Maar Jean, als ik eerlijk moet zijn, N heb ik er nog niet vaak tegengekomen.

Rangeerduivel

Citaat van: Huugooke op 17 augustus 2014, 17:19:36 PM
Met veel geregel en gedoe ben ik er ook geraakt; zij het vrij laat.
Geen bekende gezichten gezien (waren allemaal naar huis met de "buit" natuurlijk!
En voor zover ik bekende gezichten ken natuurlijk!

HAD EENS IETS LATEN WETEN Hé MAN!!! >:( >:(

Waarschijnlijk elkander tegen het lijf gelopen zonder het te weten...
Ik was daar om 10uoo en ben weggegaan om 12u00.
Ik heb hoofdzakelijk aan de stand VBV vertoefd,daar ook Jean,Gerolf,Dani,Mark,Koen ontmoet

???