Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

woluwe 17/08

Gestart door Benny, 11 augustus 2014, 10:22:42 AM

dani

inderdaad schaerbeek of  Madou
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

In elk geval iedereen bedankt voor de aanbodden (aanbiedingen?)! Deze week zal het toch twijfelachtig zijn: chemo.

marc goovaerts

Goeie moed ermee, Hugo !

Benny

Citaat van: Huugooke op 11 augustus 2014, 18:07:27 PM
In elk geval iedereen bedankt voor de aanbodden (aanbiedingen?)! Deze week zal het toch twijfelachtig zijn: chemo.

ja dat verandert de zaak natuurlijk, veel beterschap allesinds!!

uit wat ik eruit verstaan heb moet je van antwerpen komen??? als je er niets op tegen hebt om over te stappen kan je eindstation Zaventem nemen en dan de bus richting rodebeek die stopt vlak voor de shopping. van zaventem naar de shopping wil ik je gerust ook brengen hoor dat is allemaal op 3 min. van mijn deur

OlivierV

Tot en met 1958 had Woluwe een station, maar daar zijn we nu ook niet veel meer mee. Probleem is een beetje dat je vanuit Antwerpen eerst naar Gent moet, om dan over te stappen op een trein richting Lede/Aalst.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

#20
Latere topic's ook lezen Olivier!

:D
Citaat van: Rangeerduivel op 11 augustus 2014, 18:03:15 PM
Lede,Aalst of Denderleeuw liggen nu niet direkt op de as A'pen Brx,(aan gedacht terwijl ik in bad lag! ;D)maar Schaarbeek of iets in de buurt kan misschien ook een alternatief zijn

;)
Citaat van: dani op 11 augustus 2014, 18:04:43 PM
inderdaad schaerbeek of  Madou


Als wij van Lede/Aalst naar Woluwé rijden,zou het afhalen en terugbrengen van Hugo ergens in bovenvermeld station maar een kleine moeite zijn.
Waar een wil is,is een weg!
Het al dan niet doorgaan ervan is iets wat van andere zaken afhangt...

;)

Rangeerduivel

#21
Voorstel aan alle forumleden die zondag naar Woluwé gaan;

SAMENKOMST/KENNISMAKING OM 10U30 AAN STAND V.BIERVLIET OF OLAERTS

Indien deze er zijn uiteraard!(verlofperiode)

Indien ander voorstel,laat maar weten.

;)

En steek een anjer in je knoopsgat,of een krant onder je arm... :D :D :D


minitreintje

Ik zal zien dat ik er ben :) V. Biervliets zijne winkel is wel in verlof dus weet niet of ze er zijn.

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Sattrickske

Ik zal ook proberen om er te zijn deze zondag.
By the way, openbaar vervoer... makkelijkste voor diegenen die van een beetje verder komen: Brussel Centraal Station en dan metro (10 minuutjes, lijn 1 richting Stokkel) en afstappen in Roodebeek (je moet zelfs niet buiten komen ;), metrostation sluit aan op het shopping center)
Voor mij is 't nog simpeler: nog geen 10min te voet (of 2 met auto als 't regent).  Met de auto zal je parking moeten betalen als je geen bewonerskaart hebt.

Steam.N

Hopelijk zal het deze zondag lukken, om een eerste keer deze rommelmarkt te bezoeken.
Benieuwd.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

Citaat van: Steam.N op 12 augustus 2014, 20:03:42 PM
Hopelijk zal het deze zondag lukken, om een eerste keer deze rommelmarkt te bezoeken.
Benieuwd.

Kleine correctie Jean,
Het is géén rommelmarkt,
ik zou het eerder een verzamelaarsbeurs noemen,met als hoofdmoot ,modeltreinen,nieuw en tweedehands.

;)

Steam.N

Oepsie ... bedankt voor de correctie.
Sorry als ik iemand tegen het hoofd gestoten heb.  Pure onwetendheid ...  :-[
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

hoewel ik denk dat daar veel meer mensen staan met modelautootjes dan met treinen !

Groeten Peter ;)

mivc057

Daar ben ik nog niet zo zeker van, misschien tijdens de zomermaanden wel.
Normaal gezien héél groot aanbod aan treinen.Nieuw en tweedehands.

dani

Kwantiteit, kwaliteit.... Ze zijn er allebei :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.