Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

woluwe 17/08

Gestart door Benny, 11 augustus 2014, 10:22:42 AM

Benny

De beurs is dus zondag 17/08 van 08h - 12h heb ik begrepen.

Is dit eerder tentoonstelling of kan men er ook spullen kopen en wat zijn de betalingsmogelijkheden cash, bc, visa,...?

Metpetergaathetbeter

aanzie het als een rommelmarkt waar modeltreinhandelaars tussens staan, bij sommige is het mogelijk te betalen met de bankkaart bij anderen niet ! (zoals op de modelspoorbeurzen)

Groeten Peter ;)


dani

een rommelmarkt, Peter ?    Een  ROMMELMARKT ??????


Beschouw het eerder als een   "verzamelbeurs" waar alles wat mensen verzamelen, te koop is.
Vooral miniatuur auto's strips, boeken, dvd's, CD's, figurines, treinen  en andere objecten.
De meesten aanvaarden inderdaad enkel cash , maar ...

"Geldautomaten
Cash nodig? U vindt een geldautomaat op het gelijkvloers, aan de kant van de rotonde, in het ING-kantoor. Er is ook nog een tweede geldautomaat op het gelijkvloers, aan de blauwe sas, aan de ingang van de metro."
[/i]
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Ik zal er rondlopen zondag...

;)

Koen

Ik zal daar ook ergens rondlopen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

T03

Zeker geen rommelmarkt (of dan heb je er nog geen gezien)
Ze noemen dit een verzamelaarsbeurs. Heb er al goede zaken gedaan ;-)

Marc
"I have a train riding in my brain"

Huugooke

OK, maar is het de moeite voor de treinenman? Niet één tafeltje met wat versleten spul?

dani

een heel pak van de gekende handelaars  staan daar, en verder ook minder gekende, uit alle hoeken van ons land.
Je moet er naartoe om hte te zien....

Ik besef dat het voor jou door familiale omstandigheden moeilijk is om er naartoe te gaan, Hugo, maar als je ooit eens de kans hebt zou ik het zeker doen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 11 augustus 2014, 15:58:28 PM
een heel pak van de gekende handelaars  staan daar, en verder ook minder gekende, uit alle hoeken van ons land.
Je moet er naartoe om hte te zien....

Ik besef dat het voor jou door familiale omstandigheden moeilijk is om er naartoe te gaan, Hugo, maar als je ooit eens de kans hebt zou ik het zeker doen.
Merci Dani, ja, daarom wil ik ook zeker zijn; het is van hier uit een heel "geregel"!

Benny

Citaat van: Huugooke op 11 augustus 2014, 16:00:41 PM
Citaat van: dani op 11 augustus 2014, 15:58:28 PM
een heel pak van de gekende handelaars  staan daar, en verder ook minder gekende, uit alle hoeken van ons land.
Je moet er naartoe om hte te zien....

Ik besef dat het voor jou door familiale omstandigheden moeilijk is om er naartoe te gaan, Hugo, maar als je ooit eens de kans hebt zou ik het zeker doen.
Merci Dani, ja, daarom wil ik ook zeker zijn; het is van hier uit een heel "geregel"!

wil je dat ik er wat foto's van neem zondag?

Huugooke

Citaat van: Benny op 11 augustus 2014, 16:04:00 PM
Citaat van: Huugooke op 11 augustus 2014, 16:00:41 PM
Citaat van: dani op 11 augustus 2014, 15:58:28 PM
een heel pak van de gekende handelaars  staan daar, en verder ook minder gekende, uit alle hoeken van ons land.
Je moet er naartoe om hte te zien....

Ik besef dat het voor jou door familiale omstandigheden moeilijk is om er naartoe te gaan, Hugo, maar als je ooit eens de kans hebt zou ik het zeker doen.
Merci Dani, ja, daarom wil ik ook zeker zijn; het is van hier uit een heel "geregel"!

wil je dat ik er wat foto's van neem zondag?
Bedankt voor je aanbod, doe gerust, als ik er niet geraak is er altijd een volgende keer. :)

Benny

Citaat van: Huugooke op 11 augustus 2014, 16:06:47 PM
Citaat van: Benny op 11 augustus 2014, 16:04:00 PM
Citaat van: Huugooke op 11 augustus 2014, 16:00:41 PM
Citaat van: dani op 11 augustus 2014, 15:58:28 PM
een heel pak van de gekende handelaars  staan daar, en verder ook minder gekende, uit alle hoeken van ons land.
Je moet er naartoe om hte te zien....

Ik besef dat het voor jou door familiale omstandigheden moeilijk is om er naartoe te gaan, Hugo, maar als je ooit eens de kans hebt zou ik het zeker doen.
Merci Dani, ja, daarom wil ik ook zeker zijn; het is van hier uit een heel "geregel"!

wil je dat ik er wat foto's van neem zondag?
Bedankt voor je aanbod, doe gerust, als ik er niet geraak is er altijd een volgende keer. :)

ok doe ik tot dan!

Rangeerduivel


[/quote]
Bedankt voor je aanbod, doe gerust, als ik er niet geraak is er altijd een volgende keer. :)
[/quote]


Moest je d'r toch op één of andere manier geraken,laat eens iets weten hé!
Misschien een suggestie,
Trein A'pen tot Lede....en dan met mij mee met de wagen en terug
want een station dichtbij schoppingcenter Woluwé is er niet dacht ik.

;)

dani

trein tot Aalst...... of  Denderleeuw eventueel, kan ik 'm ook oppikken.

@Hugo,  als jij kan zorgen voor de "continuïteit" bij jou thuis, en je laat het me tijdig weten, dan wil ik je zelfs  eens nekeer bij jou thuis komen ophalen !   Dat zijn wat kilometerkes  maar  het ene plezierk is het andere waard en ik ben je nog eentje schuldig :-)
Alleen deze maand gaat het ni lukken
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Lede,Aalst of Denderleeuw liggen nu niet direkt op de as A'pen Brx,(aan gedacht terwijl ik in bad lag! ;D)maar Schaarbeek of iets in de buurt kan misschien ook een alternatief zijn

;)