Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Raptor

Gestart door crabbcharles, 18 september 2013, 22:57:51 PM

Stieven76

Ik ga me hier niet in moeien want ik heb nog geen ervaring met digitaal rijden maar elke software heeft bugs, zeker als hij net uit is zoals een beta versie.
Ook ik en zelfs de meest ervaren programmeurs bij mij op het werk schrijven wel eens een bug alleen gaat het er om hoe je er mee omgaat. Je hebt er wel een enkeling tussen zitten die zich er altijd wil uit lullen, maar de meeste erkennen de fout en lossen die dan op.
De website software wordt bij ons toch redelijk uitvoerig getest, maar toch zijn er achteraf toch klanten die op de één of andere manier de boel kunnen doen fout lopen  ;D En dat wordt dan ook opgelost...

argilla

Citaat van: INFO op 21 september 2013, 10:44:45 AM
Citaat van: argilla op 21 september 2013, 09:23:10 AM
Citaat van: dani op 21 september 2013, 09:03:01 AM
ging het hier niet over ERVARINGEN met  RAPTOR  in plaats van  "kraak eens lekker Koploper af" ?

Ik heb ook met Koploper geen ervaring, amar hoor niets dan goeds.

En dan nu back on topic, alstublieft, heren.....    Bekvechten brengt niks voor de topicstarter.

Dani PaHa soft schreef het zelf
citaat:

Geplaatst - 11 sep 2013 :  10:20:33  Toon profiel  Reageer met citaat


Hoi,

Er is een debug message blijven hangen. Excuus voor dit ongemak. Ik zal deze verwijderen en snel update op het web (meteen met versie 8.2 de echte). Wordt waarschijnlijk morgenavond.

Nogmaals sorry!





? ? ?
;)


Maar je vergeet even dat het hier om een BETA versie ging, waarvoor er door Paul was gevraagd om er naar te kijken. Dus ook nu trek je het verhaal weer uit zijn context.
Met als kleine kanttekening dat de versie waarover het gaat nog geen 24 uur beschikbaar was. Nu ben ik het niet altijd eens met Paul, en hij niet met mij, maar dit achtelijke gepik en getrap verdiend hij zeker niet.

Mvg
Wim.


wim je was vergeten erbij te vermelden: