Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Raptor

Gestart door crabbcharles, 18 september 2013, 22:57:51 PM

renstimpie

Dus even terug "on topic"...  Ik heb net alle documentatie zitten doorlezen en amai....    (ik zal het anders zeggen...)  even lezen was niet genoeg.
Maar wellicht is dit zoals met alle andere systemen.   Je moet het systeem door en door uitpluizen voor je een deftig oordeel kan vellen.
Dus wie er eentje heeft... we wachten graag op jouw feedback :D

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

anne w

Beste Tim,

Inderdaad je moet het zien, en vooral doen om e.e.a. te doorgronden en dat is een probleem, er zijn een paar mogelijkheden om het te zien en een begin te maken met doorgronden:

9 november staat Raptor weer op de Houtense beurs met een n-baan en een lgb-baan.

in Rijmenam zit een Raptor gebruiker

lid worden van het Nederlandse 3-rail forum, je aanmelden voor de gastendag op 24 november bij de MSG/Den Bosch, dan zal de Silberberg Strecke aangestuurd door een Raptor in bedrijf zijn, deze baan wordt door de MSG/Den Bosch als de meest betrouwbare baan geclassificeerd van de 6 banen die deze vereniging heeft.

inmiddels staan een aantal filmpjes van mijn baan op de website van Raptor, de treinen werden gereden door Raptor want ik was bezig om de camera in mijn handen te houden.....

als laatste: vertrouwen in de mens hebben

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.