Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Steam.N

Citaat van: Koen op 01 mei 2017, 18:55:04 PM
... Soms heb ik het gevoel dat bij anderen het allemaal veel sneller vooruit gaat. ...

Vergeet het, Koen.  We kunnen iet allemaal zo snel zijn als Meester Evan  ::)  ;)
Belangrijkste is het genieten van die modelbouw, de creatie van je eigen wereldje !
De rotsen lijken me redelijk donker, maar daar valt wat aan te doen.
En zoals Frans zegt: begroeiing zal er ook veel aan doen.

Ik blijf je avontuur met véél interesse volgen !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Citeer
Hey koen, ik werk al meer dan 2 jaar aan een Z huisje. Dus maak je geen zorgen. Ik ga volledig akkoord met Frans.

Ik had gehoopt om te kunnen deelnemen aan de expo van 2018 maar ik vrees dat dit niet gaat lukken. Enfin, geduld is een mooie deugd.

CiteerVergeet het, Koen.  We kunnen iet allemaal zo snel zijn als Meester Evan  ::)  ;)
Belangrijkste is het genieten van die modelbouw, de creatie van je eigen wereldje !
De rotsen lijken me redelijk donker, maar daar valt wat aan te doen.
En zoals Frans zegt: begroeiing zal er ook veel aan doen.

Ik blijf je avontuur met véél interesse volgen !!!

Tja, hoe dat Meester Evan dit doet, begrijp ik niet. Hij doet op een week wat ik op 5 jaar doe  ::). Het belangrijkste is dat ik wat vorderingen maak.
Genieten doen we wel hoor   :).

Wat de rotsen betreft, moet ik zeggen dat ze op de foto's donkerder lijken dan in realiteit. Ik ga nog bekijken hoe dit uitkomt met de begroeiing.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

Dirkh

Traag ? Bij mij gaat het nog trager  ;D  Het ziet er al goed uit en zoals je zelf vermeld foto's kunnen misleiden zowel in de positieve als in de negatieve kant.
Ben benieuwd naar het resultaat met de begroeiing.