Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Steam.N

Citaat van: Koen op 01 mei 2017, 18:55:04 PM
... Soms heb ik het gevoel dat bij anderen het allemaal veel sneller vooruit gaat. ...

Vergeet het, Koen.  We kunnen iet allemaal zo snel zijn als Meester Evan  ::)  ;)
Belangrijkste is het genieten van die modelbouw, de creatie van je eigen wereldje !
De rotsen lijken me redelijk donker, maar daar valt wat aan te doen.
En zoals Frans zegt: begroeiing zal er ook veel aan doen.

Ik blijf je avontuur met véél interesse volgen !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Citeer
Hey koen, ik werk al meer dan 2 jaar aan een Z huisje. Dus maak je geen zorgen. Ik ga volledig akkoord met Frans.

Ik had gehoopt om te kunnen deelnemen aan de expo van 2018 maar ik vrees dat dit niet gaat lukken. Enfin, geduld is een mooie deugd.

CiteerVergeet het, Koen.  We kunnen iet allemaal zo snel zijn als Meester Evan  ::)  ;)
Belangrijkste is het genieten van die modelbouw, de creatie van je eigen wereldje !
De rotsen lijken me redelijk donker, maar daar valt wat aan te doen.
En zoals Frans zegt: begroeiing zal er ook veel aan doen.

Ik blijf je avontuur met véél interesse volgen !!!

Tja, hoe dat Meester Evan dit doet, begrijp ik niet. Hij doet op een week wat ik op 5 jaar doe  ::). Het belangrijkste is dat ik wat vorderingen maak.
Genieten doen we wel hoor   :).

Wat de rotsen betreft, moet ik zeggen dat ze op de foto's donkerder lijken dan in realiteit. Ik ga nog bekijken hoe dit uitkomt met de begroeiing.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

Dirkh

Traag ? Bij mij gaat het nog trager  ;D  Het ziet er al goed uit en zoals je zelf vermeld foto's kunnen misleiden zowel in de positieve als in de negatieve kant.
Ben benieuwd naar het resultaat met de begroeiing.

Koen

Ik ga eerst de andere rotsen afwerken en de achtergrond afwerken alvorens de begroeiing aan te brengen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

#619
De laatste dagen nog een beetje verder gewerkt. De rotswanden zijn nog wat aangepast en geschilderd.  Ook de baan heeft een kleurtje gekregen. Vermoedelijk is dit maar voorlopig en ga ik de weg volgens het principe van Rik proberen aan te leggen.

Mvg
Koen

image by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

loebaske


sjieke dinges Koen

doomslu

Amaai, ne stevige stap vooruit!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

#622
Bedankt Eric, Luc.
Ik moet zeggen dat het schilderen van de weg direct een heel andere impressie geeft. Ik ben nu zoeken hoe ik het best de achtergrond aanbreng. Ofwel moet ik deze met het pistool spuiten en een gedeelte met de hand schilderen ofwel gebruik maken van een panoramische foto die ik tijdens onze laatste reis gemaakt heb.
In afwachting doe ik nog wat verder aan het andere gedeelte van de heuvels.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Een meester in wording , zoveel is duidelijk. ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 13 mei 2017, 16:07:31 PM
Amaai, ne stevige stap vooruit!
nee een busreis vooruit  8) inderdaad die weg verandert alles! ;)

Koen

Citaat van: ERVIN op 13 mei 2017, 18:31:50 PM
Een meester in wording , zoveel is duidelijk. ;)

Misschien tegen dat ik oud en versleten ben  ;D  ;D  ;D.
Nee, even serieus ...
Leg mijn werk naast dat van Evan ... dan zie je dat ik nog een lange weg zal moeten bewandelen. Ik moet nog veel leren en oefenen  ::), met vallen en opstaan.
Maar toch bedankt voor het compliment.
Eigenlijk is dit evenzeer een compliment voor de leermeerster himself hé. Dankzij hem kan ik dit werk realiseren. Bedankt, Evan  ;).

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

ook alle goede voetballers heten niet Ronaldo of Messi? :-\ ;)

Koen

Dat klopt Peter. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet enorm opkijk naar een aantal grootmeesters die hier op het forum zitten. Dat ik nu Evan noem is gewoon omdat ik hem enorm apprecieer om wie hij is en wat hij kan. Maar er zijn ook nog een aantal andere grootmeesters op dit forum hoor. Bekijk al die prachtige kunstwerken die hier op het forum verschijnen. Die werken spreken voor zich  :).

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Michiel

Ja Koen, prachtig hoor. Erg inspirerend draadje brij je zo aan elkaar. Knap!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Bedankt Michiel  :).  Ik probeer mijn best te doen om er iets mooi van te maken. Dit wel met vallen en opstaan. Ik heb al verscheidene keren delen terug afgebroken maar we komen er wel  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren