Nieuws:

Nu in MSM 260 BANEN: Modulebaan MSG Maashorst | Oostenrijks smalspoor

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Bedankt Peter. Dit was voor mij het moeilijkste werk van de baan. Water er zo echt mogelijk laten uitzien, is niet evident. Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen. Ik ben wel enkele keren opnieuw moeten beginnen 🙄.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Amaai Koen , dit is machtig mooi man!!

Koen

Bedankt Erwin. Geduld is een schone deugd 😁. Het heeft lang geduurd voor ik tot dit resultaat kwam maar nu ben ik bijna tevreden. Er zijn nog een paar details die ik liever anders zag maar globaal gezien mag ik niet klagen over het resultaat.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Herwig

Citaat van: Koen op 25 juli 2025, 06:54:13 AM.... maar globaal gezien mag ik niet klagen over het resultaat.

understatement (taalkundige term, stijlfiguur)         
Een understatement is een veelgebruikte stijlfiguur waarbij iets zwakker wordt geformuleerd dan men te verstaan wil geven. Het beoogde effect is wel degelijk versterkend en vaak ironisch of komisch. Een understatement werkt dus niet verzachtend of verbloemend, zoals een eufemisme.  (VlaanderenTeamTaalAdvies)

Alleszins proficiat voor je moed, volharding en resultaat..

Koen

Dag Herwig,

Bedankt.
Er zijn altijd wel zaken die je anders en beter wil (dat is een beetje mijn probleem  ;D ).
Je probeert de realiteit te benaderen maar dit is echt niet evident. Zeker met het creëren van water ...

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Deze morgen tijdens de intense regenbuien nog wat detaillering aangebracht. Nog wat kabelgoten en kasten (batterij- en seinkast). De kleur van de krokodil is nog niet ok. Ik ben wachtende op de levering van de verf zodat ook dit in orde kan gebracht worden.

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren