Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

SuSke

knap werk Koen, ik ken er een paar bij ons in de club die hier wel jaloers op worden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: Belgaboy op 05 augustus 2024, 16:34:25 PMKoen,

Is dat specifieke software die je gebruikt om de camerabeelden weer te geven op je scherm?

Dag Patrick,

Dit is software van Hikvision IVMS4200. Enkel te gebruiken met Hikvision materiaal (tenzij je Onvif werkt). Wil je een universele software kan je gebruik maken van Wave. Dit is een software van Hanwa maar is een open video platform. Die software vereist wel een licentie.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 05 augustus 2024, 20:36:20 PMknap werk Koen, ik ken er een paar bij ons in de club die hier wel jaloers op worden.
als je een paar bij ons in de club weglaat en van paar velen maakt dat heb je nog een betere verwoording van dit meesterwerk in wording !  ;)

Koen

Citaat van: SuSke op 05 augustus 2024, 20:36:20 PMknap werk Koen, ik ken er een paar bij ons in de club die hier wel jaloers op worden.

Daar kan altijd iets aan gedaan worden, niet?  ;) .

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 augustus 2024, 08:06:45 AM
Citaat van: SuSke op 05 augustus 2024, 20:36:20 PMknap werk Koen, ik ken er een paar bij ons in de club die hier wel jaloers op worden.
als je een paar bij ons in de club weglaat en van paar velen maakt dat heb je nog een betere verwoording van dit meesterwerk in wording !  ;)

Je doet mij blozen, Peter. Het zijn maar wat camera's hangen hé. Het is wel leuk om de baan om vanuit een ander perspectief te zien  :) .
Morgen komen de laatste twee camera's binnen en kan ik alles afwerken.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

zelfs kleine dingen zijn voldoende om iets groots te realiseren.....en dat laat jij blijken !  ;)

Koen

Bedankt  :) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Om vlot te werken, bleek de huidige schermen iets te klein. Na enige tijd zoeken, heb ik een vrijwel nieuw scherm kunnen vinden dat qua grootte voldoet aan de vereisten. Het inbouwen viel echter wel wat tegen maar het uiteindelijk resultaat mag er wel zijn, denk ik.

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Studio's Vaganée NV zien er dik in orde u it !  ;)

Koen

;D  ;D  ;D

Leuk om met deze technologie te spelen  :) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Die camera's zouden hier ook van pas komen , ik mail of bel je nog Koen.
Prachtige afwerking komt helemaal tot zijn recht op deze prachtige baan in wording!!

Koen

Citaat van: ERVIN op 30 augustus 2024, 22:54:46 PMDie camera's zouden hier ook van pas komen , ik mail of bel je nog Koen.
Prachtige afwerking komt helemaal tot zijn recht op deze prachtige baan in wording!!

Je weet mij wonen hé  ;). Laat maar iets weten.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Pierre

Behoorlijk indrukwekkend allemaal Koen. Vooral alles mooi afgewerkt. Top man! ;)
Groet Pierre.


Koen

Dag Pierre,

Bedankt voor de complimenten.

CiteerVooral alles mooi afgewerkt

Ik denk dat dit vooral een gevolg van mijn perfectionisme is  ::) .


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Peter

Inderdaad Koen,

Wat je daar allemaal neerzet is gewoonweg uitstekend en een voorbeeld
voor vele (ik inklusief) anderen
Nogmaals PROFICIAT
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Bedankt Peter.
We doen ons best om er iets mooi van te maken.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren