Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Bedankt Wim. De platanen werden door Jos (Grove Den) gemaakt. Prachtige creaties!
Verdere details worden later aangebracht. Eerst gaan we nu de grotere werken aanpakken.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Mooie details Koen.
Een vraagje waar je de bekistingssteunen vandaan hebt. Die zijn super gedetaileerd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: ERVIN op 20 maart 2022, 19:48:44 PM
WOW , van originaliteit gesproken !!! Dit is machtig Koen!!

Hier ben ik het volledig mee eens, en ik ben geen +1 mens,
In dit project speelt de originaliteit de hoofdrol,
Prachtig gewoon...

Citaat van: SuSke op 20 maart 2022, 21:28:13 PM
Mooie details Koen.
Een vraagje waar je de bekistingssteunen vandaan hebt. Die zijn super gedetaileerd.
O ja, die zijn ook mij opgevallen, wetende dat het (maar) HO is!

;)

Floris

zal ik dan maar es gewoon +1 zeggen? mooi spul! :P

Koen

Citaat van: SuSke op 20 maart 2022, 21:28:13 PM
Mooie details Koen.
Een vraagje waar je de bekistingssteunen vandaan hebt. Die zijn super gedetaileerd.

De steunen zijn ontworpen en geprint door Evan. Pracht werk hé! Hij weet de details wel te maken  :).

Allen,
Bedankt voor de complimenten. Zoals ik al schreef, het vraagt veel tijd om dit resultaat te bereiken. Dank zij de vele tips van Evan, groeien we verder in deze hobby.
Ik ga stilaan beginnen aan de andere zijde van het station. Hopelijk gaat dit sneller dan dit gedeelte maar die ideeën hebben al kunnen rijpen  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ACFI

Ik dacht bij de eerste foto dat Koen's tuin met damplaten afgeslagen was, net echt dus.

Heel de opzet van de baan ademt vooral ruimte uit. Doet me hard denken aan een aantal Franse demo-banen waar weinig spoor en veel natuur te zien is.

ACFI

Peter

Prachtig gedaan Koen,
Doe zo verder
Met vriendelijke groeten
Peter

erik de noorman

Kan me allen maar aansluiten bij de andere reacties.  :)

Erik.

Stedahult

Citaat van: Floris op 20 maart 2022, 23:26:08 PM
zal ik dan maar es gewoon +1 zeggen? mooi spul! :P

... aansluiter
Mvh. Steef

Koen

Bedankt mannen. Het is de bedoeling dat de baan een Franse sfeer uitademt.
Er is nog veel werk aan maar ik hoop dat we toch binnen afzienbare tijd wat vorderingen zien.
De lange bocht moet opnieuw aangelegd worden aangezien de sporen niet 100% gelijkmatig verkant liggen. Sommige locs hebben daar last mee. Het is beter om voor de korte pijn te gaan en te sporen te verwijderen en opnieuw aan te leggen.
Verder dient er nog één perron aangelegd te worden en moeten de waterpartijen nog gegoten worden. Als dit afgerond is, zijn de grootste werken van de modulebaan rond.

Wordt vervolgd.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Pierre

Geweldig Koen ... petje af!
Groet Pierre.


Steam.N

Knap gedaan, Koen !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Merci mannen.
Wordt vervolgd.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Broer lief is vorig weekend wat foto's komen maken van de baan. Tegelijk is hij bezig geweest met het aanbrengen van achtergronden om te zien wat het beste resultaat geeft op mijn baan.

SSP_710bewerkt by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_705 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_700 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_699 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_698 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_668 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_659 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_639 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_588 by Koen Vaganée, on Flickr

SSP_578 by Koen Vaganée, on Flickr



Nooit te oud om te leren

adrievans

Bij de eerste foto is het jammer dat het zonnetje te fel op de berg links schijnt,rechterzijde sluit goed aan op je baan.
Voor de rest meesterlijke baan met achtergrond,helaas heb ik geen broer en moet zelf aanklooien ;)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.