Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

Binco

Citaat van: Jurgen op 17 februari 2013, 20:02:23 PM

Verder heb ik hier nog niemand een echte kanshebber weten noemen, dus wie weet...

Jurgen,
Jouw 51 zou goed kunnen, het enige wat mij over dat idee doet twijfelen is de tip "er zijn ruitjes op de zijkant".
Ok, je hebt gelijk, hij heeft daar op de zijkant ramen zitten, maar dat heeft toch elke lok?
Dan lijkt die tip nogal nutteloos,
ik denk dat we voor die tip meer in de richting van patrijspoorten (zoals op de reeks 62 en 59) of naar inderdaad een treinstel  moeten zien.
Wat dan weer de huidige normen zijn, de 51 van Mehano voldeed toch wel aan de huidige normen, niet?

Misschien moeten we wel naar oudere producties kijken, of producties die de mist zijn ingegaan.

Aangezien dat Luc zo positief is over het model, en hij zegt dat enkel de prijs budget is, moeten we misschien ook eens gaan kijken naar wie VBV zoal wil beconcurreren!
Een model met los opgezette stukken en heel den bazaar aan een aantrekkelijke prijs, daar moet toch een drijfveer achter zitten ...  ::)

Ik weet het op den duur ook niet meer!
We zullen wel zien zeker ...?

Sicco

Ik zit me ineens te bedenken dat er een type loc is waar er nog één exemplaar van bij B Logistics rondrijdt  8)

doomslu

Citaat van: Jurgen op 17 februari 2013, 20:02:23 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 februari 2013, 19:47:51 PM
nu weten we het niet meer !
Groeten Peter ;)

Gok dan maar samen met mij op de reeks 51.  ;)

Blijkbaar ben ik wel de enige die dit denkt. Zou ik dan toch fout zijn? ??? :-\
Luc zegt er zo weinig over hé. Als ik juist zit, dan kan hij niet zeggen dat het niet klopt. Maar hij kan het ook niet bevestigen, dus ontwijken is de enige mogelijkheid.
Verder heb ik hier nog niemand een echte kanshebber weten noemen, dus wie weet...

Wanneer ligt de volgende MSM in de winkel?
:)

Ik ga het zeggen!

Wanneer ligt de volgende MSM in de winkel? 1 maart!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Veel te laat, slecht magazine.  >:( ;)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

LocoRob

Citaat van: Binco op 17 februari 2013, 20:13:35 PM

Jurgen,
Jouw 51 zou goed kunnen, het enige wat mij over dat idee doet twijfelen is de tip "er zijn ruitjes op de zijkant".
Ok, je hebt gelijk, hij heeft daar op de zijkant ramen zitten, maar dat heeft toch elke lok?
ik denk dat we voor die tip meer in de richting van patrijspoorten (zoals op de reeks 62 en 59) of naar inderdaad een treinstel  moeten zien.

En daarom denk ik nog steeds een 62/63 maar hoop ik op een MS75.  :P
Greetz,
Robby

Metpetergaathetbeter

Citaat van: LocoRob op 17 februari 2013, 20:53:31 PM
Citaat van: Binco op 17 februari 2013, 20:13:35 PM

Jurgen,

En daarom denk ik nog steeds een 62/63 maar hoop ik op een MS75.  :P
met geetste ladders !

Groeten Peter ;)

BD1701

We mogen ons in ieder geval aan iets moois verwachten, nog een even geduld dus en dan zal het onthult worden. Volgens dat ik ook begrepen heb, zal het zeker niet bij één nieuwigheid blijven, dus ik denk dat we best wel weer tevreden mogen. In ieder geval ik kijk er naar uit.

Anarchy

Ik hoop op de reeks 62 :)

Mattias

We zoeken het misschien allemaal te groot...
Zouden het misschien de koepeltjes zijn?? (Rangeerdiesels 73, 74 en 82??)
Daarvan rijden ze nog rond bij dienst infrastructuur en bij OSR...
En jawel, ze hebben ook ruitjes aan de zijkant...  ::)
En het werd ooit door Jocadis gemaakt geweest.

Dan kunnen ze "concurreren" tegen LSM, waar we al 5 (??) jaar op wachten...  :o ???

Al hoop ik dat de 91 er ook kan toe behoren...
Heeft ook ruitjes aan de zijkant, rijdt ook nog rond, zoals in Merelbeke..
En werd eveneens door Jocadis uitgebracht, jaren terug...

Sorry, was eventjes een rare hersenkronkel...
En ze maken mij nu nog meer benieuwd...  ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

SuSke

Zijn ze bij Vitrains misschien terug wakker geworden en leveren ze nu de Budds uit ??

Nog een andere stok in het hoenderhok.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Anarchy

ViTrains = ViTrains en BudgetLine = BudgetLine?? Ik zie het verband niet.

Jurgen

Citaat van: Sicco op 17 februari 2013, 20:23:35 PM
Ik zit me ineens te bedenken dat er een type loc is waar er nog één exemplaar van bij B Logistics rondrijdt  8)

Welk type is dat dan?

@ Stephen: Waarom zouden we in de richting van patrijspoorten moeten denken? Een raampje is toch een raampje. Soms is een tip maar een vage tip om de interesse te wekken.

Maar zoals je zegt, een reeks 62/63 kan ook wel. Binnenin kan dat model gerust een update hebben, maar ook de reeks 52/53/54 kan een update gebruiken. Zo blijven we uiteraard bezig.

Mijn gok steunt op het feit dat de reeks 51 ooit aangekondigd was vanuit Ingelmunster, of dat nu door B-Models (blijkbaar wel vermits er een enquete was) was of VBV. Samen met de tips kom ik dan op de reeks 51. Maar ik heb het al vaker gezegd, ik kan er volledig naast zitten.

@ Luc: Is het juiste antwoord hier ergens in het draadje al gegeven? Of mag je dat niet zeggen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Citaat van: Jurgen op 18 februari 2013, 12:23:03 PM
Citaat van: Sicco op 17 februari 2013, 20:23:35 PM
Welk type is dat dan?

Reeks 82 (de koepeltjes dus), daarvan rijdt er volgens mij nog 1 bij de NMBS
Maar ik realiseer me dat het vooral wishful thinking is aangezien dit gat in de markt maar niet ingevuld wordt door LSM models (belofte is volgens mij al meer dan 5 jaar oud)

Peter

CiteerZijn ze bij Vitrains misschien terug wakker geworden en leveren ze nu de Budds uit ??

Nee hoor, was dat maar waar.

Op de website van Vitrains staan bij de nieuwigheden enkel modellen naar Italiaans voorbeeld.

In hun gewone lijsten staat enkel nog de reeks 16, en dan nog niet in alle versies
Met vriendelijke groeten
Peter

modeltreinbart

Altijd die gissingen naar welk model in Buget line ga uit komen . Heren wacht nu gewoon af want des te meer jullie verwachten des te groter kan de tegenslag zijn.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.