Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

doomslu

Citaat van: modeltreinbart op 18 februari 2013, 14:17:25 PM
Altijd die gissingen naar welk model in Buget line ga uit komen . Heren wacht nu gewoon af want des te meer jullie verwachten des te groter kan de tegenslag zijn.
Bart, dat maak het nu net zo spannend.  ;)

@Jurgen: ja het model is hier ergens genoemd...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

Ik wacht gewoon af en ik zie wel of het in mijn budget line past . Maar als ik dan toch een gokje zal wagen.
hoop ik op m4 rijtuigen new looks + stuurstand .
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

Mattias

Citaat van: doomslu op 18 februari 2013, 14:18:28 PM

Op welke pagina???  ::)

Nja, ik kan maar proberen hé...  ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

LockyLuke

Citaat van: Mattias op 18 februari 2013, 14:37:08 PM
Citaat van: doomslu op 18 februari 2013, 14:18:28 PM

Op welke pagina???  ::)

Nja, ik kan maar proberen hé...  ;D

op pagina 43/44 ??  8) ::)

modeltreinbart

Maar wie zegt dat het een Loc is .
De hints zijn :
hint 1 : Er zitten ruitjes aan de zijkant.
hint 2 : Van dit model is er nog steeds een rijdend exemplaar.
Waar halen jullie het dan vandaan dat er presée een motor in zit?
Een rijtuig kan ook een rijdend exemplaar zijn ( deze is dan op zich zelf niet aangedreven)
Een treinstel kan ook een rijdend exemlaar zijn ( waar van 1 deel zelf is aangedreven of een het moet een enkel treinstel zijn zoals een brossel of reeks 44/45)
Maar als het dan toch gemotoriseerd moet zijn volgens jullie kan je ook gokken op een ES . Die voldoet ook aan de criteria van de hints.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

Jurgen

@ Bart: Dat staat inderdaad nergens vermeld, maar ik denk dat voor een rijtuig al verschillende mallen gemaakt moeten worden voor eerste en tweede klasse rijtuigen waardoor het "budget" al wat duurder wordt.
Daarom denk ik niet dat het een rijtuig zal worden.

Ook omdat er van de meeste rijtuigen "maar" 2 kleurvarianten gemaakt kunnen worden, namelijk groen en bordeaux of bordeaux en new look. Er zijn uitzonderingen, denk maar aan 1 kleur groen of tweetinten, maar dat zijn dan rijtuigen waar nog meer verschillende mallen voor moeten gemaakt worden. Dan gaat het aspect "budget" al helemaal verloren.

Je hebt wel gelijk dat gokken gevaarlijk kan zijn omwille van de eventuele ontgoocheling. Maar ik gok gewoon voor het plezier want het model waarop ik gok is niet direct het model waar ik naar op zoek ben.
Een reeks 62/63 zou ik zelf wel zien zitten. Roco heeft geen slecht model, maar inwendig mag er toch een keer ledverlichting komen ipv lampjes.
Maar ik blijf bij mijn eerste gok en als ik de reacties zo lees ben ik zowat de enige die daar echt van overtuigd is.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Wat een interessante topic zeg!
Heren producenten, u neemt toch nota?
Een poll over "welk model wil u graag geproduceerd zien" zou bijlange niet zo leerzaam zijn!

LocoRob

Citaat van: modeltreinbart op 18 februari 2013, 15:32:49 PM
Maar wie zegt dat het een Loc is .
De hints zijn :
hint 1 : Er zitten ruitjes aan de zijkant.
hint 2 : Van dit model is er nog steeds een rijdend exemplaar.
Waar halen jullie het dan vandaan dat er presée een motor in zit?
Een rijtuig kan ook een rijdend exemplaar zijn ( deze is dan op zich zelf niet aangedreven)
Een treinstel kan ook een rijdend exemlaar zijn ( waar van 1 deel zelf is aangedreven of een het moet een enkel treinstel zijn zoals een brossel of reeks 44/45)
Maar als het dan toch gemotoriseerd moet zijn volgens jullie kan je ook gokken op een ES . Die voldoet ook aan de criteria van de hints.

Staat dus wel vermeld op de site van Van Biervliet. Kijk naar de dia's van de nieuwigheden bover de Duikbril.
Sorry, maar dus geen rijtuigen.
;)
Greetz,
Robby

reeves

Een 62 kan , de neus hebben ze in ieder geval al van de 55

Flanders_JS

Er valt mij iets te binnen: was er indertijd bij de enquete voor de 51 op de b-models site geen vraag bij hoeveel men wou betalen voor zo'n model?

itchy

Citaat van: Flanders_JS op 19 februari 2013, 19:47:40 PM
Er valt mij iets te binnen: was er indertijd bij de enquete voor de 51 op de b-models site geen vraag bij hoeveel men wou betalen voor zo'n model?
Dat kan ik me niet herinneren. Er was wel een enquète over de kwaliteit, de plus- en minpunten van bestaande (lees: Mehano) modellen van de 51,... maar de prijs niet geloof ik.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Doornroosje

Citaat van: Huugooke op 18 februari 2013, 16:29:24 PM
Wat een interessante topic zeg!
Heren producenten, u neemt toch nota?
Een poll over "welk model wil u graag geproduceerd zien" zou bijlange niet zo leerzaam zijn!

Langs de andere kant zijn er mensen, waaronder ik, die zo een topic maar lauw onthalen. Niet iedereen rijdt Belgisch en/of tijdperk 4/5/6. Wij laten ons (uiteraard) hier zo goed als niet horen. We zoeken onze gading wel over de grens of bouwen ze zelf ...

Huugooke

Sorry Dennis
Er ontbreekt  een smiley "sarcastisch" aan mijn bijdrage, maar ik vind die niet. ;)

Decapod

Als het dan een 51 is, laat er dan a.u.b. minstens één tp III-uitvoering tussenzitten!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

conducteur

Citaat van: Decapod op 20 februari 2013, 17:33:10 PM
Als het dan een 51 is, laat er dan a.u.b. minstens één tp III-uitvoering tussenzitten!
+1
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum