Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

marc goovaerts

Paul, je mag gerust adresjes/firma's noemen hoor...

Steam.N

@Paul :  eigenlijk was ik dat al van plan, maar pas als mijn maskers in orde zijn.
Op dit ogenblik heb ik nog te veel foutjes
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modèlisme

Jean, als je interesse hebt geef ik je het adres waar ik vroeger filmen liet maken ( in schoten ).
 

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Cozzy

#4774
Hoi, Jean,

heb een fotootje gevonden op Flickr (misschien ken je 't al) maar is misschien nuttig voor details of inspiratie:
https://www.flickr.com/photos/126459794@N03/17744995148/in/pool-1373569@N22/
Copyright Flickr & René Jacobs

en deze:
https://www.flickr.com/photos/fdw_brugge/15665468971/in/pool-1373569@N22/
Copyright Flickr & Franky De Witte

Succes verder met je state-of-the-art tramproject!
I like  ;)

Groeten, Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Steam.N

Dank je wel, Tom.
Die beelden had ik nog niet gezien.
Vreemd om die wagentjes ook in lichte kleuren te zien (wit? geel?).
Zo'n platte wagons heb ik al meermaals gezien, direct achter het locje.
Kolenvervoer?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Eerder crème-geel. Dezelfde kleur die nadien op de bovenste helft van de bussen terechtkwam, dacht ik.

marc goovaerts

Jean, kijk eens in uw mailbox...  ;)

Steam.N

Marc, gelezen en beantwoord.

Gisteren heb ik van mijn schoonbroer het boek "Instappen a.u.b"  gekregen.
Veel info over de buurtspoorwegen, met o.a. stoomtrammetjes en wagons.
Interessante lectuur  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Er heeft jaren geleden zelfs een bleuke als RVA-stageair achter de schermen aan meegewerkt...  ;)

marc goovaerts


Steam.N

Gevonden en afgedrukt.
Thanks !  Héél wat informatie voor mijn verder werk  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Sorry om je draadje te bevuilen, maar die nieuwe info interesseert mij ook  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Gerolf, het gaat niet om geheimhouwerij, maar het zijn 15 bladzijden, elk met drie foto's.
Ik zal je al een copietje sturen. 

@Marc: als het geen copyright probleem oplevert, wil ik ze ook wel hier ergens op het forum parkeren ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Hoe het met het copyright in België zit, daar geraak ik ook niet aan uit hoor.
Wie zich aan trammetjes interesseert, mag me gerust een PM sturen.

Jean, je hebt de tweede lading (2 foto's) toch ook goed aangekregen ?