Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

marc goovaerts

Citaat van: Steam.N op 21 september 2014, 22:59:49 PM
Marc, je bent je zaak goed aan het verdedigen ... Ben je advokaat ? ;)
Nee, spijtig genoeg niet. Nog nooit van een werkloze advocaat gehoord.
Maar in de kinder- en jeugdtijd wel dikwijls van ons moeder gehoord dat ik het moest worden. Telkens ik me ergens moest uitpraten...
Trouwens, 'Had maar naar uw moeder geluisterd' was ook een regelmatige uitspraak...

Steam.N

In je volgend leven zul je het misschien wél doen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Deze nacht maar 10% van het oppervlak gekasseid ...
Maar ik moest stoppen, want kwaliteit ging achteruit.
Deze avond terug drukken ...

Weekend was nochtans niet slecht:
- tweede set rolbarelen geplaatst (barelen rijden nog niet 100% vlot, maar dat komt wel goed)
- een heel stuk bestrating gedrukt
- werkend wisseltje gebouwd, conform grote voorbeeld in NEEB
- 1/4 van de module grote stap gezet in scenery
- aanvang van begroening
- toffe mensen gezien/gesproken op MTD

Hopelijk blijft het komende dagen goed lopen.
Twee grootste bezorgdheden:
- aansturing van de baan
- zuiveren van de sporen, om een betrouwbaar rijgedrag te bekomen.
Wie weet val ik hier ook propertjes op mijn voetjes  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 22 september 2014, 09:23:54 AM

Deze avond terug drukken ...

Jean, je zou toch een keer een dokter moeten raadplegen, zoveel/teveel drukken is toch ook niet normaal, hopelijk geen slecht nieuws ! :( :o ??? ::) :-\ ;D

Blij je nog een live gezien te hebben en een aantal andere mensen te hebben leren kennen ! Alvast nog veel prutsgenot en hopelijk kom je veel verder dan je denkt ! :)

Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 september 2014, 11:42:42 AM
Citaat van: Steam.N op 22 september 2014, 09:23:54 AM
Deze avond terug drukken ...
Jean, je zou toch een keer een dokter moeten raadplegen, zoveel/teveel drukken is toch ook niet normaal, hopelijk geen slecht nieuws ! :( :o ??? ::) :-\ ;D...

;D ;D ;D
Je hebt afdrukken, onderdrukken, bedrukken, aandrukken, enz ...
Bij mij is het INdrukken, niet UITdrukken ...
En daar zal mr of mw doctoor wel geen probleem mee hebben ?   ;D


Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 september 2014, 11:42:42 AM
Blij je nog een live gezien te hebben en een aantal andere mensen te hebben leren kennen !  ...

Wederzijds  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Gisteren avond alweer een stap vooruit: bomen ... gras ... kasseien (zucht  ::) ) ...
Maar de hoeveelheid werk die nog moet gebeuren slinkt niet even snel als het aantal beschikbare dagen  :-\


Er is geen paniek: eerder nieuwsgierigheid naar hoe ver ik zal geraken.
Dat het maar snel avond is.  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

opgelet met al dat drukken  dat jj er niet bedrukt uitkomt, hopelijk gaat het nu wat sneller en kunnen wij met nieuwsgierigheid kijken naar de dag(en) des Oordeels!  :o ::) :) ;)
Groeten Peter ;)

Martin Welberg

Citeerbomen ... gras ...

Plaatjes !  ;) ;D

Dirkh

Citaat van: milocomarty op 23 september 2014, 10:54:04 AM
Citeerbomen ... gras ...

Plaatjes !  ;) ;D

Dan is het geen verrassing meer in  Leuven. Met al die plaatjes moet ik straks niet meer naar leuven ;)

Steam.N

Citaat van: Dirkh op 23 september 2014, 11:44:00 AM
... Dan is het geen verrassing meer in  Leuven. Met al die plaatjes moet ik straks niet meer naar leuven ...

Misschien tóch wel ... om te zien of je alles vindt wat je op de foto's al eerder zag ...  ;D
En om te stemmen, natuurlijk ...  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts


Steam.N

Citaat van: marc goovaerts op 23 september 2014, 12:05:06 PM
Dus....
Dus komen er nog fotootjes  ;)

Maar nú eerst het lopend werkje afwerken, want het hangt serieus mijn keel uit:
al duchtig kasseitjes gelegd, deze avond.
Nog een goeie 4000 te gaan, om boeltje af te werken, en misschien moet ik een ander stuk deels vervangen ...

De beloning lonkt: avondje afronden met evergreen- en Slater- gestoei  :)
Me nog eens even uitleven ... Eventjes een spurtje ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

#4077
Twee vliegen in één klap: de laatste job kasseitjes (hopelijk) en de styreen-vingeroefening ...



Een eeuwigheid geleden de bouwwerken gestart, maar bouwheer veranderde van gedachte, en de werf bleef verwaarloosd achter  :-[
De muren zouden er deze avond toch mogen staan, graag met ingebouwde ramen ...
Geen geëts, dus raampjes in styreen-profieltjes (zoals ik in het begin van dit project gewoon was te doen).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 23 september 2014, 21:43:24 PM
vingeroefening ...


Weeral fraai werk en opnieuw duikt er zo'n vreemd woord op !  :-X

Groeten Peter ;)


doomslu

Peter, dat is de stress!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *