Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Type 53 en 29

Gestart door Peter, 19 februari 2012, 11:42:45 AM

argilla

en euh.........
nog iemand nieuws van den 53 DCC eind november ( uitlevering) is al wel 10 dagen geleden  :(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

GVL

Een paar weken terug werd mij telefonisch gemeld dat een lading 53 in transit was met voorziene aankomst begin december.  Daarna hadden ze nog wat tijd nodig voor de digitalisering. 
Ik hoop mijn exemplaar rond Kerstmis te mogen afhalen.

dgrr57

Citaat van: argilla op 10 december 2012, 14:20:04 PM
en euh.........
nog iemand nieuws van den 53 DCC eind november ( uitlevering) is al wel 10 dagen geleden  :(
+32 11 42 33 94  ;)

bellejt

ik doe de moeite niet meer om te bellen.Als de bestelling voor 1 februari niet klaar is ontbind ik de koop en vraag schadevergoeding via een rechtszaak.Zelfs telefonisch wordt er altijd een excuus verzonden dat dit of dat niet klaar is.Ondertussen speelt de man wel met onze centen zonder dat wij er iets aan hebben of dat er ook maar een excuus volgt.Ben de geloofwaardigheid in Guido al lang kwijt.Zal dus ook het laatste model zijn dat ik bij hem kocht.Spijtig voor de man die eigenlijk wel goede bedoelingen heeft maar geen grijntje verstaat wat PR is.Als zijn concurent VB dit tegenkomt dan krijg ik steeds een degelijk antwoord of een kleine compensatie.Mss daar eens een voorbeeld aan nemen Guido.

dieselfreak

Ik heb vandaag de folder gekregen voor de Opendeurdagen van treinenshop Olaerts die plaatsvinden van 20 december t/m 6 januari. Daarin is er sprake van de beschikbaarheid van 9 versies van stoomloc type 29 en bij stoomloc 53 staat de vermelding dat "sommige versies reeds leverbaar zijn."
MC

bellejt

de versies die NIET besteld zijn.De bestellingen en voorruitbetaling komen echter mondjesmaat of helemaal niet binnen.

Fan51

Normaal gezien doet de 29013 én z'n sleep van 4 L-rijtuigen Tp. III ten huize VdM overmorgen zijn blijde intrede.  :)
We zullen hem een warm onthaal geven.  ;)

Warme Kerstgroeten aan iedereen!

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

Fan51

Sinds gisteren staat de 29013 hier te pronken, samen met 4 L-rijtuigen Tp. III.  :)
Naast de type 12 en de 53 staat er wederom een geslaagd (top)model in mijn vitrinekast!
Fijne detaillering en afwerking. Proficiat Guido!

Nog geen tijd gehad voor een testritje en foto's maar dat komt nog wel...

Groetjes

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

argilla

Citaat van: Fan51 op 27 december 2012, 18:03:11 PM
Sinds gisteren staat de 29013 hier te pronken, samen met 4 L-rijtuigen Tp. III.  :)
Naast de type 12 en de 53 staat er wederom een geslaagd (top)model in mijn vitrinekast!
Fijne detaillering en afwerking. Proficiat Guido!

Nog geen tijd gehad voor een testritje en foto's maar dat komt nog wel...

Groetjes

Geert




welke versie dwz dcc  of analoog ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Fan51

Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

nmbssncb

#55
Zie ook: klik

Ik heb 2 problemen met mijn exemplaar:

  • Maximaal instelbare schaalsnelheid is slechts 65 km/h
  • "Vork" met loopwielen vooraan kwam los tijdens proefrijden. Schroefje kan niet vast gedraaid worden zo dat de "vork" met loopwielen kan uitzwenken in bochten naar links of rechts
    Edit: wanneer ik het vast draai dan zwenkt de vork niet meer...

Willy
Willy

dgrr57

Citaat van: nmbssncb op 28 december 2012, 12:22:32 PM
Zie ook: klik

Ik heb 2 problemen met mijn exemplaar:

  • Maximaal instelbare schaalsnelheid is slechts 65 km/h
  • "Vork" met loopwielen vooraan kwam los tijdens proefrijden. Schroefje kan niet vast gedraaid worden zo dat de "vork" met loopwielen kan uitzwenken in bochten naar links of rechts

Willy
Terug naar winkel, zou ik zeggen...

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Hoera ...hoer...aaaaaaaaaa Hij is binnen net gebeld. Morgen halen tussen 2 en 4. Eindejaar- geschenk. Ben echt blij.... 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

jajaaja weet het kinderhand gauw..... zal het maar zeggen voordat jullie het doen .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

In MSM 121 staat trouwens een heel uitgebreid artikel ober de 29
Met vriendelijke groeten
Peter