Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Type 53 en 29

Gestart door Peter, 19 februari 2012, 11:42:45 AM

dgrr57

Als je voorbe(steld/taald) heb je een korting van 15% op de basis prijs. Dus per jaar 7,5% [:p]

bellejt

wacht ook nog op mijn bestelde AC dig .En op mails antwoorden ze dezer dagen ook al niet.

janjozef

Vandaag in Woluwe mijn 2 53'ers in ontvangst genomen heb er wel lang op moeten wachten maar een eerste test heeft mij al die miserie doen vergeten ze zijn gewoon enorm knap, ze rijden goed, ok ze zijn analoog en moest ik ze digitaliseren ze zouden nog mooier kruipen. Ik ben gewoon enorm content erover

Jan

Heb de 59'ers verwisseld voor 53'ers [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

bollen neus

Jan zou het kunnen dat het "53" -ers zijn?[:)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Jan zou het kunnen dat het "53" -ers zijn?[:)]



hij heeft er tenminste 6 maand langer op moeten wachten, dus 53 plus 6

ja juist[:)]

Groeten Peter[;)]

factageklerk

Ik wacht ook nog altijd, het duurt wel erg lang. Uitleveringsdatum schuift steeds op als ik er naar informeer[:(]
 

ronny-vdv

Niet overdrijven, h?.
Guido heeft mij beloofd dat de loks 53 deze zomer uitgeleverd worden.
Beter een goed model.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Gerolf

Mij persoonlijk stoort het niet als het nog wat langer duurt. Ik heb toch geen tijd tot eind oktober [;)]
Ik moet spontaan denken aan een ander merk, dat verschijningsdata belooft, en die soms erg ver overschrijdt. Gaan we daar ook voor betogen? [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Ik wou dat ik ook kon wachten op een type 53 in bruine livrei... gelukzakken! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Michiel

Ik wou dat ik ook kon wachten op een type 53 in bruine livrei... gelukzakken! [:D]



Heb de mijne ook nog niet.
Chocolade kleur met nr 3720 en stelplaats FNDM.
Zullen der nie veel zijn die dat besteld hebben LOL.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

factageklerk

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Michiel

Ik wou dat ik ook kon wachten op een type 53 in bruine livrei... gelukzakken! [:D]



Heb de mijne ook nog niet.
Chocolade kleur met nr 3720 en stelplaats FNDM.
Zullen der nie veel zijn die dat besteld hebben LOL.



Dan heb jij ook een gepersonaliseerde versie besteld[:D] Ik heb er ook zo ??n besteld (groene versie)met aangepaste stelplaats en locomotiefnummer. Ik hoop dat deze nu snel mag uitgeleverd worden[:p]
 

Peter

Is Olaerts in verlof? Emails onbeantwoord tot nu sinds 12/07
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

zondag was hij in elk geval in woluwe,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

nmbssncb

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Mij persoonlijk stoort het niet als het nog wat langer duurt. Ik heb toch geen tijd tot eind oktober [;)]
Ik moet spontaan denken aan een ander merk, dat verschijningsdata belooft, en die soms erg ver overschrijdt. Gaan we daar ook voor betogen? [:o)]




Beste Gerolf,


Guido Olaerts verwacht de 3rail versie van de 53 in augustus, vertelde hij mij enkele weken terug, via de telefoon. Ik heb de 53 nu ongeveer 2 1/2 jaar in bestelling...

Ongetwijfeld zijn er problemen (geweest) met de produktie of is (zijn) er een ander(e) oorza(a)k(en).

M.i. is het probleem vooral dat Guido via zijn website niet informeert of communiceert. Ik vermoed dat het hem boven het hoofd groeit...

Niettemin, ik heb toch ook maar de 29 besteld. Mijn vertrouwen heeft hij wel.


Willy
Willy

SirGresley

Er waren problemen met de aandrijving van de 53 maar dit zo nu opgelost zijn dus als ge 2 1/2 jaar gewacht hebt kan dit er nog vanaf.
Enkel de rookgenerator gaat er niet in komen wegens plaatsgebrek.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama