Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Type 53 en 29

Gestart door Peter, 19 februari 2012, 11:42:45 AM

Johnnytrein

Ik vind het wel raar dat julie blijkbaar allemaal weten dat julie loc's binnen zijn, werden julie dan gecontacteerd? Ik bestelde een geweatherde jubileum versie en wacht op nieuws.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dgrr57

Citaat van: Johnnytrein op 07 januari 2013, 15:22:48 PM
Ik vind het wel raar dat julie blijkbaar allemaal weten dat julie loc's binnen zijn, werden julie dan gecontacteerd? Ik bestelde een geweatherde jubileum versie en wacht op nieuws.
ik zou zeggen : eens bellen  ;)

Peter

Citeerik zou zeggen : eens bellen 

'k zou zeggen "Draai dan 797204"  ha, nee, das dat van Will Tura

Nee, alle gekheid op een stokje
Bel even naar Guido of Ine 011 42 33 94,  Dan ben je zeker
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

Of beter neem contact op met Break302 ( Jos Gillard) via de berichten leg het uit of maak en afspraak, ga naar Diepenbeek en je zult met de glimlach geholpen worden.
Spreek uit ervaring want verleden zaterdag naar ginds gereden en opgelost was de zaak met mijne 53. Dank zei de vriendelijke Jos. en gans de ploeg. Hooguit 20 minuutjes en terug naar huis met een werkende 53.
.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Johnnytrein

Ik had gemaild en kreeg volgende reactie"Hallo, Voorlopig hebben we deze sets nog niet. Wordt op onze site gezet van zodra
ze beschikbaar zijn + de prijs. Dit antwoord kwam van Ine vorige maand dus ik wacht nog even af.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt

#95
dan zal je een eeuwigheid wachten.Heb van Guido via een boos telefoontje een antwoord gehad : we mailen of bellen niet meer naar de klanten omdat we geen datum kunnen noemen.Ook excuses wil hij gewoon niet aanbieden.De klant moet maar zelf het nodige doen.Omgekeerde wereld volgens mij maar ja wie ben ik (en de andere klanten).Soms kan er wat mis gaan maar dan blijft de klant koning.

Decapod

Ben vorige week mijn set gaan halen. Prachtig machientje, mijn 29.191, ik werd er helemaal kinds van toen ie even getest werd op de baan bij Guido (met als gevolg dat zijn dochter en mijn vrouw me stonden uit te lachen  :-[).
Ik heb al eens even geprobeerd om mijn L's (er moet wel nog tweede klasser voor een eerste klasser omgewisseld worden) in het schuimrubber te krijgen van de jubileumdoos, mar dat kan ik je eerder afraden. Ik vermoed dat de K's er mooi inpassen, maar de L's wringen aan hun draaistellen, met als risico dat je de treden krom duwt. Niet echt een probleem wat mij betreft, ik laat ze gewoon in hun eigen doos zitten, maar ik spring in het weekend eens binnen om het even te melden. Met dat gedoe zal ie dat wel even over het hoofd gezien hebben.

Even met Guido gebabbeld: de volgende loc is nog niet zeker; of in messing of in metaal; waarschijnlijk een type 7. Zie ik best wel zitten. Zeker als het ook zo'n prachtstuk wordt als de 29!

Er mag hier en daar wat gegrommeld worden, maar we mogen toch wel blij zijn dat we zo'n producent in ons klein landje hebben.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Johnnytrein

Ik heb intussen kontakt gehad met Jos Gilard en deze geeft mij een seintje zo gauw de jubileum set met geweatherde 29 binnen komt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bva25j

Hallo

Ik heb mij jubileum set volledig besteld en nu moet ik volgende maand wachten (begin op end weet ik niet) een gewoon 29013 met 4 L DCC.  Begrijp niet waarom moet ik nog wacthen als ik zie dat mensen die direct naar winkel gaan kunnen de loc kopen en brengen.

Is de stock al af ? En andere modellen binnenkort moeten komen.

Wijning informatie... Strange

krispy

@ benoit : ik denk dat diegeene die hier hun 29 gehaald hebben wel allemaal eentje in bestelling hadden , en niet zomaar effkes eentje gaan halen zijn  ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

bva25j

Citaat van: krispy op 12 januari 2013, 16:22:23 PM
@ benoit : ik denk dat diegeene die hier hun 29 gehaald hebben wel allemaal eentje in bestelling hadden , en niet zomaar effkes eentje gaan halen zijn  ;)

Hoop het  maar op fr forum heeft iemand een gehad zonder te bestellen...

Niet zo erg als het voor 2 week maar wijnig informatie laat mensen met vragen  :-[

Metpetergaathetbeter

plaag van sommige winkeliers iets verkopen dat niet besteld(en de bestelde verkopen) werd en hopen dat er nog stock binnenkomt, maakte het ook al mee ! evenwel niet bij Olaerts dit ter info !
groeten Peter ;)

nmbssncb

Type 53 - TGO 53.145 - 3-rail / Sound / Rookgenerator / V4.0 M4:
Besteld op 14 juni 2010.
Geleverd op 12 januari 2013.
Rookgenerator niet ingebouwd wegens te weinig ruimte.

Type 29 - 003-TGO-29- 3-rail / Sound / Rookgenerator / V4.0 M4:
Besteld op 30 juni 2012.
Geleverd op 15 december 2012.
Besteld als Jubileumset met 4 L-rijtuigen.


Willy

Willy

Johnnytrein

Van Guido een emailtje gekregen de geweatherde jubileum set zal als laatste verschijnen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bva25j

Citaat van: bva25j op 12 januari 2013, 15:27:33 PM
Hallo

Ik heb mij jubileum set volledig besteld en nu moet ik volgende maand wachten (begin op end weet ik niet) een gewoon 29013 met 4 L DCC.  Begrijp niet waarom moet ik nog wacthen als ik zie dat mensen die direct naar winkel gaan kunnen de loc kopen en brengen.

Is de stock al af ? En andere modellen binnenkort moeten komen.

Wijning informatie... Strange

Oef nu mail gekregen van Guido.

Het was een vergissing ... nu set is gestuurt...