Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

De brug van Manternach

Gestart door doomslu, 22 juni 2011, 22:18:20 PM

conducteur

Is het de bedoeling om daar nog veel bomen bij te zetten, zoals op de eerste foto's in dit draadje van het voorbeeld? Zeer mooi Luc.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: mivc057 op 15 december 2012, 18:40:13 PM
Prachtig Luc, hoe heb je die golving van het water erin gekregen ?
Tijdens het uitharden (een paar uur) wordt het 'water' steeds stroperiger. Het is een kwestie van net op het goede moment met een plat verfborsteltje daar wat golvingen aan te brengen waar je het wenst.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: conducteur op 15 december 2012, 18:45:27 PM
Is het de bedoeling om daar nog veel bomen bij te zetten, zoals op de eerste foto's in dit draadje van het voorbeeld? Zeer mooi Luc.
Bomen en struiken, dat is inderdaad de 'next step'...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

prachtig waterke in prachtige omgeving !
Groeten Peter ;)

railrunner

Luc,

Ik moet ook toegeven dat uw project wel hééééél mooi is.  Goede en realistische  modelbouw, daar hou ik wel van.  En voor iemand die veel administratie verzet, kun je ook aardig uit de voeten met modelbouwtechnieken.  Ga je de bomen zelf maken?

GVL

Prachtig riviertje! Realistisch van kleur ook.

Steven123

Hola! Netjes gedaan, ik vind het er zeer geslaagd uitzien hoor  ;) 
Toffe foto's & leuk sfeertje!

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Kautenbach


PietB

Hoi Luc,
jij bent niet ontevreden met het resultaat..........
Amai wat prachtig man!!!!!
Een lust voor het oog, werkelijk!

grt Piet.

Gerolf

 8) Ik sluit me volledig aan bij het applaus. Erg mooi gedaan, en mooi gefotgrafeerd  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

railrunner

Als het zonnetje nog eens schijnt, moet je je module eens in de zon plaatsen.  En dan nog eens een fotootje nemen van dat water.  Dan trek je vast en zeker uw zwembroek aan voor een frisse duik in dat riviertje....  Om dan te realiseren dat het modelbouw is.

doomslu

Citaat van: railrunner op 16 december 2012, 16:43:23 PM
Als het zonnetje nog eens schijnt, moet je je module eens in de zon plaatsen.  En dan nog eens een fotootje nemen van dat water.  Dan trek je vast en zeker uw zwembroek aan voor een frisse duik in dat riviertje....  Om dan te realiseren dat het modelbouw is.
Dat is een schitterend idee, Jim. Gelukkig duurt dat nog wel even, zodat ik ondertussen nog wat groen kan aanbrengen...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *