Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

evan

Thx Martin,

En je hebt gelijk ze zijn iets te breed...  Nu ik ga ze er niet afprullen daar ze te goed kleven...

@Paulogic,

Janitor?  Neen, maar wel een vennoot voor de bouw van Uneeda Bakers op de 2e module. :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Hello,

Weinig tijd gehad vanavond, maar elk beetje helpt.

Van de Bell Laboratories heb ik reeds delen uitgesneden en hoop deze week nog wat tijd te vinden.

In alle geval is dat het laatste gebouw van deze module en dan kan ik echt beginnen monteren en aankleden.

Fun!

Mini-update, maar we zijn dus bezig ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

U need a maker for the uneedabaker... komt in orde ! ::)
mvg,
Paul(ogic)

evan

Thx  ;)

Dat is voor de tweede module, maar eerst probeer ik de eerste af te krijgen zonder enig laserwerk :D

Ondertussen ben ik bezig aan het laatste gebouw van de eerste module en hoop deze week er toch aardig mee op te schieten.

Het gaat over de Bell Laboratories Tower.





De hoek van de Arcade-gevel is nog niet verlijmd want anders krijg ik het gebouw niet over de brug.



Als het binnenwerk af is en verlicht gaat dit toch ook een apart zicht geven...

Tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Knap, vooral die laatste foto heeft inderdaad iets.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: doomslu op 02 december 2012, 19:15:40 PM
Knap, vooral die laatste foto heeft inderdaad iets.
Inderdaad !!!  Belooft voor de rest van de HighLine !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

Evan, amai zeggen jullie dan? die sfeer zit er goed in, en mooi origineel thema, ben wel benieuwd in welke hal we dit gaan zien ;)

evan

Bedankt Jongens!

Ondertussen heb ik de betonnen constructies van het overdekt gedeelte wat kleur en structuur gegeven en zijn de muurdelen voorzien van baksteenplaat.  Aan de buitenkant zijn de 6 raamkozijnen ook geplaatst.

Morgen ga ik de muurplaten schilderen en dan ook weatheren samen met het beton. 

Daarna ga ik voort met de nog witte gevel en dan bouwen we het bovenste verdiep met puntdak erop.





Tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Cozzy

Mooie plaatjes Evan, de kleuring vind ik erg geslaagd.
Super dat zelfs de zoldering van de doorgang mee geweatherd is, knap!
Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

Het blijft een project om te volgen  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

WHAW, man, nice work and it looks 110% American !


Op zijn Vlaams Goe bezig en ziet er goed uit !

Groeten Peter ;)

evan

Goede avond Heren,

Oprechte dank voor jullie reacties.

Ondertussen is het verdiep met puntdak reeds gemaakt en gemonteerd op de "bell laboratories" toren.  Nu moet ik nog slatersplaat plakken en de dakrand maken.  Het ziet er ondertussen toch al best geslaagd uit. 
Echter heb ik de komende dagen weinig tijd, maar zaterdag voormiddag komt er nog wat van en met foto's.
Ik heb namelijk een nieuwe groothoeklens gekocht en de foto's uit de hand zijn al veel belovend 8)

Tot zaterdag dus ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Tjalling

Hoi Evan,

Dat ziet er al prchtig uit! Je krijgt de sfer al aardig te pakken.
Ken je deze site al? http://retronewyork.tumblr.com/ Misschien dat daar nog wat extra inspriatie te halen is wat sfeer betreft.

Groet,
Tjalling
 

evan

Dikke merci voor die link!  Ik kende al een deel foto's, maar de link is nieuw voor me!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.