Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

Martin Welberg

CiteerHet is wel wennen want er komt voorlopig nog geen boom, gras of sculptamold aan te pas.

Valt tegen niet  ???  ;D Gaat weer lekker Evan, ben benieuwd naar de volgende uodate

doomslu

Citaat van: milocomarty op 17 november 2012, 12:58:39 PM
CiteerHet is wel wennen want er komt voorlopig nog geen boom, gras of sculptamold aan te pas.

Valt tegen niet  ???  ;D Gaat weer lekker Evan, ben benieuwd naar de volgende uodate
Het moet verschrikkelijk jeuken...  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Geert

Ergens vind ik je foto's van je creaties in zwart wit iets meer uitstraling geven. Ik hou daar wel van, die sfeer van toen...


Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

GVL

Vind ik op dit ogenblik ook maar er is nog veel wit aanwezig en ongetwijfeld zal Evan het geheel van een 'grootsteedse waas' voorzien waardoor er ook in kleur een zeer realistisch beeld ontstaat.
De treinen tussen gebouwen leveren alvast mooie plaatjes op maar meer ALCO machines graag ...
Groeten.

evan

Goede avond,

Ooh ja.  de Kleur moet nog veel bijgewerkt worden.

De witte ondergrond is de berkenhouten ondergrond.  De trotoirs zijn voorlopig styreenstrips, maar dat worden Zellaan afgietsels.  De brug is ook nog hout en moet nog in de vorm gezet worden, maar de houten basis dient om op verder te bouwen.

Bij Zwart Wit foto's wordt dit meer verborgen natuurlijk ;)

Tot later  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

De sfeer van de Amerikaanse industriĆ«le hoogdagen zit er wel best in, eens alles kleur en verwering gekregen heeft gaat dat nog eens zo typerend zijn. Ik ijk uit naar het resultaat, keep up the work boys  8)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Durango

Het begint zo net op de Big Apple te lijken. Erg goed getroffen. ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

Het vordert stilletjes aan, maar ik heb er vertrouwen in  ;)

Hier 2 fotootjes van de linkse flank die wt kleur heeft, maar ik wil nog het een en ander verbeteren.
Ook heb ik in hout een watervatje gemaakt gekleefd op een doosje van een filmrolletje.





Al die raampjes schilderen enz... :o

Maar het is telkens leuk om een gebouw bij de rest te kunnen zetten.

Tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steven123

Geniaal dat filmrol-watervatje  :D
Het begint er heel ferm uit te zien, Knap werk  ;)

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

evan

Bedankt Steven,

Ondertussen nog wat geschilderd en dat was het dan ook voor vanavond...

Morgen is het weer even wat anders, ... werken aan het Spoor O diorama van de Expo.





Het zal nu weer even wat kalmer worden voor de komende dagen.

Groeten  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Erg knap vervuilde zijgevel !
Ook dat watervat is goed gevonden, en mooi gemaakt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Fijn pandje, maar da vat heb wel erg brede bandjes...

Paulogic

Ik wist het ... nu het in de States crisis is... gaat Evan in de Real Estate !
Als je een Janitor nodig hebt voor al uw buildings... ik zoek nog een bij-jobken  ;D
mvg,
Paul(ogic)