Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MeMo tv op Canvas

Gestart door dieselfreak, 05 december 2013, 11:14:31 AM

dieselfreak

Ik heb een tijdje geleden verzocht aan het Canvas programma MeMo tv om een uitzending van de toenmalige BRT uit 1976 over het 50 jarig jubileum van de NMBS nog eens te herhalen. En met een beetje geluk gaat dit volgende week dinsdag gebeuren, tenminste als het programma voldoende stemmen haalt:

http://www.canvas.be/programmas/memotv/e50adca3-73fd-4c36-b316-6abf13a36dd3#panel-epi

Dus massaal stemmen op dit programma want er komen prachtige archiefbeelden in voor over de Belgische spoorwegen. het programma wordt uitgezonden op dinsdag 10 december omstreeks 23u15 op Canvas.
MC

philippe_007

mijn stem hebben ze ook... nu nog zien dat dit programma opgenomen wordt, dinsdag zit ik in "het Spoor"  :D

PietB

Ik heb ook gestemd, ben benieuwd.

grt Piet.


Stieven76

ook gestemd. Staat op 42% nu.

marc goovaerts

Het heeft tot nu te blijkbaar de meeste stemmen...

mivc057

Met mijn stem erbij staan we op 43%  :)

Koen

Ik heb ook net gestemd.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel


argilla

je kan meedere malen op het programma stemmen. Telkens canvas venster sluiten terug naar de link hier klikken trug in het venster canvas en stemmen maar zitten al op 48%  ;)  (
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dieselfreak

Alvast bedankt voor jullie stem mannen, het gaat goed, als het zo blijft is de buit binnen, je kan blijven stemmen tot maandagmiddag 12u.
MC

bellejt

Ook nog maar een paar keer gestemd.

janieburton

Heb ook mijn stem uitgebracht.

Momenteel is het 53%.
 

jakke

Ook gestemd . Hopelijk  resultaat ermee. 'tZou volgende dinsdag zijn ?
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen