Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Winkelpand(en) in H0

Gestart door Cord, 06 oktober 2013, 19:54:40 PM

Welk interieur op zolder?

Een interieur met kunstschilder en naaktmodel(len)?
Een interieur met kunstschilder en een braaf stilleven?
Een interieur van een zolder met dozen en oude rommel?
Het interieur van een student (m/v)?

Michiel

Dit is ook een van die heerlijk draadjes om volgen. Jouw rij huizen zijn fascinerend om te zien, met dat eigen ontwerp, stijl en de vele details. Erg inspirerend.  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Inderdaad leuke en originele realisaties !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Cord

#62
Dankjulluewel!
Ik moet alleen nog even verzinnen welke kleur deze winkelpui moet krijgen.  :o
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Metpetergaathetbeter

misschien een cannabis-kwekerij op die zolder ? Was geen mogelijkheid

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2013, 20:53:07 PM
misschien een cannabis-kwekerij op die zolder ? Was geen mogelijkheid

Groeten Peter ;)
Neen, in een oude hangar.

Zou nog een gedacht zijn, cannabiskweker worden, dan hoef ik mij zo niet in te houden met mijn koopperikelen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

gardevil

Citaat van: OlivierV op 11 december 2013, 21:07:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2013, 20:53:07 PM
misschien een cannabis-kwekerij op die zolder ? Was geen mogelijkheid

Groeten Peter ;)
Neen, in een oude hangar.

Zou nog een gedacht zijn, cannabiskweker worden, dan hoef ik mij zo niet in te houden met mijn koopperikelen.

Koopperikelen van cannabis? ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

volgens mij kweekperikelen ! ;D
Groeten Peter ;)

Cord

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2013, 20:53:07 PM
misschien een cannabis-kwekerij op die zolder ? Was geen mogelijkheid
Een wietkwekerij is zó ontzetten niét mijn tijdperk. Tijdperk III (1950-1960) is heel erg de tijd van drank, vrouwen en een combinatie van beiden. Die zolder waar jullie zo graag plantjes willen laten groeien, daar ga ik toch iets heel anders mee doen.  8)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Tjalling

Toch maar wel een hééél saai stilleven?  :)

De bouwsels die je laat zien zijn echt prachtig! Geweldig mooi om te zien hoe realistische huizen vorm krijgen, met een hele eigen en herkenbare sfeer en stijl. Prachtig!

Groet,
Tjalling
 

Cord

Dankjewel!
Nóg meer veren en ik heb mijn plee vol dons liggen.  :)
Citaat van: Tjalling op 11 december 2013, 22:30:29 PM
Toch maar wel een hééél saai stilleven?  :)
Een naaktmodel dat doodstil staat is in feite ook een stilleven.  :D
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Cord op 11 december 2013, 22:53:11 PM
Dankjewel!
Nóg meer veren en ik heb mijn plee vol dons liggen.  :)
Citaat van: Tjalling op 11 december 2013, 22:30:29 PM
Toch maar wel een hééél saai stilleven?  :)
Een naaktmodel dat doodstil staat is in feite ook een stilleven.  :D


Stilleven, nee een bron van leven !
Groeten Peter ;)

PS een illegale jeneverstokerij zou dan wel kunnen in je tijdperk !

Cord

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2013, 23:22:49 PM
PS een illegale jeneverstokerij zou dan wel kunnen in je tijdperk !
Ja, dat zou héél goed kunnen. Zo'n stokerij op een zolder is alleen een beetje onpraktisch omdat het nogal wat gesjouw geeft...  Tenzij ze strontlazarus zijn, kunnen de meeste naaktmodellen wèl zelf de trap op lopen.
Stokerijen lijkt me meer iets voor in een kelder.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Gerolf

Citaat van: Cord op 12 december 2013, 10:25:25 AMStokerijen lijkt me meer iets voor in een kelder.

Of in een tuinhuisje? Dan is het wel zichtbaar voor het modelbouw-bewonderend-publiek  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 12 december 2013, 11:51:23 AM
Citaat van: Cord op 12 december 2013, 10:25:25 AMStokerijen lijkt me meer iets voor in een kelder.

Of in een tuinhuisje? Dan is het wel zichtbaar voor het modelbouw-bewonderend-publiek  ;)

Pas op,de flikken en de fiscus kijken ook mee...! ;D

;)

Stieven76

Prachtige huisjes die we hier de laatste tijd te zien krijgen..  ;)
Ooit wil ik er toch ook zelf eens ééntje bouwen, maar momenteel te druk met andere dingen bezig.