BeNeLux NS ICR Rijtuigen

Gestart door Anarchy, 30 december 2007, 13:40:15 PM

dgrr57

Toch spijtig, dat cijfer 2 op het eerste klasse rijtuig [:(]

Zie HIER

Anarchy

Iemand die iets meer weet wat betreft de tweede productie van de bordeaux-gele modellen?

Brunel

Momenteel ligt de tweede batch van de Beneluxrijtuigen in de winkels, in ieder geval in Nederland. Zelfde baknummers trouwens.
Binnenkort zou ook een tweede productie van de bijbehorende reeks 11 volgen. Dezelfde drie locnummers plus de twee nummers die door een Belgische en een Nederlandse winkel zijn besteld.
Stuurstanden volgens LSM pas rond de jaarwisseling.

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Brunel

Stuurstanden volgens LSM pas rond de jaarwisseling.

Pff nog zo lang.[:(]

Brunel

Ja, eerder 2010 begrijp ik trouwens.

jakke

Vorige vrijdag heb ik ook een stel van deze rijtuigen "mogen" afhalen en natuurlijk betalen.
Op mijn vraag of de rijtuigen en meer nauwkeurig , de assen , geschikt waren om op marklinrails te rijden en weer meer nauwkeurig , zowel "m" , "k" als "c" rails , kwam het antwoord dat het soms wel problemen gaf deze rijtuigen op "m"-rails te gebruiken .
Heeft iemand weet van eventuele moeilijkheden met deze rijtuigen op m?rklin "m"- rails ?
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Jurgen

Speciaal lettertype. [:D]

Je kan je assen ook gewoon vervangen door wisselstroomassen. Dan ben je zeker dat je geen problemen hebt.
Anders moet je eens een stukje rails leggen en gewoon de test zelf doen. Zo beleef je er nog plezier aan ook.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.