BeNeLux NS ICR Rijtuigen

Gestart door Anarchy, 30 december 2007, 13:40:15 PM

Anarchy

Op de hoofdpagina van LS Models zijn foto's terug te vinden van de "eindprototypes" van de NS ICR rijtuigen! Weet iemand meer wanneer deze beschikbaar zullen zijn?

http://www.lsmodels.com/LS/Pages/General_N/Home_N.htm

Peter

Jeroen,

Raden naar de leveringsdatums bij LSM is een onmogelijke opgave. Je hebt meer kans in zes juiste cijfers bij de Lotto te raden. (brengt ook meer op)[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Pff, ik gok niet meer op die leverdata van LS.
Het is zoals Peter zegt, je hebt nog meer kans om de 6 juiste nummers van de Lotto te raden.
Maar als je even een gedacht wil hebben. Het eerste prototype van de reeks 15 werd getoond op 17 september. Verder hebben we daar nog geen nieuws meer over gehoord. De reeks 18 werd getoond op 25 september, toen had men al het laatste prototype in handen. Nadien is er niets meer over gehoord. De Franse versie ligt wel in de winkels.
Als ik dan een gok moet doen, dan gok ik op april-mei 2008.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mark7758

Ze worden zo wie so pas gemaakt na Nurnberg.
Daar moeten we gaan bestellen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Ok bedankt allen,

Wanneer is die beurs Mark? Februari?

mark7758

6 t/m 10 Februari 2008. (Alleen voor winkeliers en MSM)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

wisselstromer

nurnberg 2008 is van 7-12feb
en 'normaal' alleen voor winkeliers
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Anarchy

Okeey! Daarmee heb ik toch al een zekerheid dat deze niet voor die data uitgeleverd worden! Zal dus nog even duren [:)]

B-Modelbouw

Trouwens wie op de beurs in Genk goed op de stand van LS Models keek had ze al in 't echt kunnen aanschouwen in model.

In vergelijking met de oude Lima's, of de M?rklin lijkt me de bordeaux kleur wat aan de donkere kant. Van afwerking is het wat we van Modern Gala ondertussen gewend zijn ... Mooi

ERVIN

Van mij mogen ze snel aankomen hoor, evenals de Reeks 11 die deze rijtuigen altijd trekt, ik heb namelijk dringend heel wat reizigersmateriaal nodig, koepeltje is bijna klaar!!![:p]

SuSke

En zo'n geel/rood-stammetje is zo mooi.
De mijne is nog een "degelijke" Lima, met een reeks Roco wagens en die zullen het blijven doen. [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door SuSke

En zo'n geel/rood-stammetje is zo mooi.
De mijne is nog een "degelijke" Lima, met een reeks Roco wagens en die zullen het blijven doen. [;)]

Ik heb nog geen, ik ga dus voor een volledige LSM ram. Hopelijk komen deze niet te vlug! [:D] Maar vermoedelijk zal het nog enkele maanden kunnen duren.

Ik wil de variant met 7 rijtuigen. Ik weet reeds precies welke rijtuigen ik nodig heb.

Anarchy

De BeNeLux rijtuigen komen mei/juni.

Zie LSM website

B-Modelbouw

Voor wie 't nog niet wist ... Ze zijn er,
maar helaas al uitverkocht.

Gert1

Ook bij ons in Nederland zijn de Benelux-rijtuigen uitverkocht.
Bij de BKD is overigens iets misgegaan met de klasse-vermelding aan een van de zijkanten van het rijtuig.

Ben benieuwd of er een omruilactie van LS Models komt.
Hen kennende zullen ze daar wel toe besluiten.

Verder helemaal niets aan te merken. Ze zijn werkelijk wonderschoon!

mvg,
Gert