Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

I 11 met stuurstandrijtuig

Gestart door tom007, 19 december 2007, 09:21:49 AM

Anarchy

@Jurgen,

In BE zijn 3 witte lichten niet verplicht, maar het mag wel. In realiteit zal je dus beiden zien.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

@Jurgen,

In BE zijn 3 witte lichten niet verplicht, maar het mag wel. In realiteit zal je dus beiden zien.

Dacht het wel. Dan zal het bij mij bij 2 witte lichten blijven. Ik prul mijn rijtuig niet graag open.

Bedankt. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TreinTeLaat

Ik krijg het rijtig maar niet open, is daar soms een speciale manier voor om een gewoon I11-rijtuig open te krijgen?

Binco

citaat:
Geplaatst door TreinTeLaat

Ik krijg het rijtig maar niet open, is daar soms een speciale manier voor om een gewoon I11-rijtuig open te krijgen?

Het is inderdaad heel moeilijk.
Waarschijnlijk heb je dit draadje ook al wel gelezen: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=10890
ik demonteerde meestal eerst de trapjes van de deuren, trok het ruitijg een beetje open ter hoogte van de draaistellen en ging dan zo naar het midden toe ...[;)]

Gerry

Snel een kort filmke gemaakt met 12 I11 rijtuigen. [;)]

http://www.youtube.com/watch?v=DkWlg6otq_U

ERVIN

krispy

Ook hier in dienst genomen een I11 stam met stuurstand [:D]
Bij deze de stuurstand met binnenverlichting met front/sluitverlichting ( eigen makelij[;)] )bevolkt met bestuurder en passagiers.[8D]

( moet eerlijk toegeven , openen van het rijtuig is niet van de gemakelijksten [B)] )

In duw combinatie ( front verlichting ):[8D]

In trek combinatie ( sluitlichten ) :[8D]

De rest van de rijtuigen worden eind augustus voorzien van binnenverlichting en passagiers
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

TreinTeLaat

@ Krispy : Zeer mooi gemaakt en realiteitsgetrouw...

Ik wou dat ik ook zulke mooie binnenverlichting had..., proficiat voor het resultaat :)

deurenkletser

Mooie verlichting. Zijn het zelfgemaakte strips?

chef garde

Mooi! Maar ... als je het waarheidsgetrouw wilt, kan je de verlichting misschien iets dimmen.  En waar ook meestal geen licht brandt is in de pakwagen en de afdeling boordchef.  Dus het licht achter de deur en het raampje links van die deur kan je gerust uitlaten.

PeterBrz

Mooi gedaan Krispy, zier er zeer geslaagd uit!

ERVIN

citaat:
Geplaatst door chef garde
 En waar ook meestal geen licht brandt is de afdeling boordchef.  Dus het licht achter de deur en het raampje links van die deur kan je gerust uitlaten.

Ah ja, want de boordchef moet af en toe zijn schoonheids-slaapje kunnen doen h?.[:o)]

chef garde

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door chef garde
 En waar ook meestal geen licht brandt is de afdeling boordchef.  Dus het licht achter de deur en het raampje links van die deur kan je gerust uitlaten.

Ah ja, want de boordchef moet af en toe zijn schoonheids-slaapje kunnen doen h?.[:o)]

Die loopt meestal rond om de schoonheden te bekijken!!!  [;)][:o)]

TreinTeLaat

HELP !

Ik heb vandaag mijn set gaan afhalen (was met de post verstuurd: dus 9 dagen onderweg, plus was ik net niet thuis,...)

Ik heb set 43550 (Wisselstroom), maar de lichten van het stuurstandrijtuig werken niet.... :S

Ik had toch gelezen dat er een decoder in zou zitten en onder de kap zit toch zoiets wat erop lijkt...

Mijn stuurstandrijtuig geeft geen lichten, geen rood en geen geel licht, en ik weet niet hoe het komt...
Sorry, maar ik ken niet echt veel van die electronica en het is de eerste keer dat ik een stuurstandrijtuig van LS heb gekocht, bij Märklin werkt dat wel direct...

Wie kan me helpen ? ? ? ? ? ? ?

the_gold

Rijd u digitaal? normaal moet je via de functie ze kunnen aanleggen. Anders eens de handleiding lezen, kan zijn dat er iets anders moet ingesteld worden...Zoals je de 3e lamp kan aanleggen.