Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

I 11 met stuurstandrijtuig

Gestart door tom007, 19 december 2007, 09:21:49 AM

tom007

Vandaag las ik op modeltrein paradise dat volgend jaar vanaf juni rijtuigen van LS models I 11 rijtuigen en een stuurstandrijtuig. De prijzen zijn nog niet bekend.

urlhttp://www.modeltrein-paradise.be/02b8ff990911dd704/02b8ff982b0109520/index.php/url

Anarchy

Dat er een nieuwe productie komt van de I11 rijtuigen inclusief stuurrijtuig, en dit in verschillende sets, is reeds langer geweten. Alleen wanneer was de hamvraag. Nu hebben we blijkbaar toch een richtdatum.

modelbaanHO

Ik hoop van ganser harte dat LS Models zich nu aan deze uitleveringsperiode houdt. Deze modellen staan al sinds het verschijnen van de de HLE13 op mijn verlanglijstje !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Jurgen

Mja, Tom, op welk eiland jij gezeten hebt weet ik ook niet. Deze rijtuigen zijn al zo lang aangekondigd dat niemand nog exact kan zeggen wanneer ze precies aangekondigd geweest zijn.
Volgens mij is de periode toen het wiel uitgevonden werd een goeie gok. [:D]

Van mij mag het nu nog een jaar langer duren, er komen al genoeg Belgische modellen voor 2008. We zijn nu toch al zo lang aan het wachten dat een jaartje extra geen probleem kan vormen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Mja, Tom, op welk eiland jij gezeten hebt weet ik ook niet. Deze rijtuigen zijn al zo lang aangekondigd dat niemand nog exact kan zeggen wanneer ze precies aangekondigd geweest zijn.
Volgens mij is de periode toen het wiel uitgevonden werd een goeie gok. [:D]

Van mij mag het nu nog een jaar langer duren, er komen al genoeg Belgische modellen voor 2008. We zijn nu toch al zo lang aan het wachten dat een jaartje extra geen probleem kan vormen.



T'is verschrikkelijk h?, hoeveel we in 2008 voorgeschoteld krijgen *slik*

Peter

citaat:
T'is verschrikkelijk h?, hoeveel we in 2008 voorgeschoteld krijgen *slik*

--------------------------------------------------------------------------------




Dat bedoelde Guy Van Meroye nu in zijn voorwoord in de nieuwe MSM
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

je moet niet alles kopen he, juist wat je wilt en kunt betalen, ik heb geen 13 geen 18 geen 15 en nog enkele anderen niet gekocht, waarom niet simpel geen intresse. Andere willen dat wel en kunnen ook, des te beter voor hen h?. zo simpel zie ik dat

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

citaat:
Geplaatst door janjozef

je moet niet alles kopen he, juist wat je wilt en kunt betalen, ik heb geen 13 geen 18 geen 15 en nog enkele anderen niet gekocht, waarom niet simpel geen intresse. Andere willen dat wel en kunnen ook, des te beter voor hen h?. zo simpel zie ik dat

Jan



De interesse is er meestal wel, maar het geld niet. Ik plan mijn aankopen een beetje voor zover dat mogelijk is. Een M?rklin loc is jaren later nog te koop op Ebay of op ruilbeurzen. Voor de locs van LS moet je al iets langer zoeken, zeker als je een bepaald nummer wil hebben. Dus zal ik eerder een loc van LS kopen dan die van M?rklin.
Zo zal dat nu ook gaan met de I11 rijtuigen van LS. Ik hou een plaatsje in mijn budget vrij voor de aankoop ervan. Komen ze dit jaar niet, dan heb ik nog steeds de kans om andere modellen te kopen die ik ook wou hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door janjozef

je moet niet alles kopen he, juist wat je wilt en kunt betalen, ik heb geen 13 geen 18 geen 15 en nog enkele anderen niet gekocht, waarom niet simpel geen intresse. Andere willen dat wel en kunnen ook, des te beter voor hen h?. zo simpel zie ik dat

Jan



Ja da's waar, maar t'probleem is dat ik bijna alles graag van Belgisch materieel wil. En keuzes maken is ni simpel ...

SuSke

Als ge alles wil hebben van Belgisch materiaal zult ge toch de lotto een paar keer moeten winnen hoor.
Van elk modelleke 1 exemplaar is al een kapitaal.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Anarchy

Weet er toevallig iemand of er een mogelijkheid zal bestaan om een koppeling te plaatsen op de stuurrijtuigen type I11, M5 en M6? Ik bedoel dan een koppeling kant stuurpost zoals de rijtuigen onderling gekoppeld zijn?

Tom

Ik denk dat je de kop zal kunnen uitrusten zoals een loc, ofwel een koppeling plaatsen, ofwel een sierkoppeling.
Tom


ERVIN

Bedankt voor de tekeningen Anarchy, ziet er veel belovend uit, dat ze nu maar snel uitgeleverd gaan worden.[:p]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Bedankt voor de tekeningen Anarchy, ziet er veel belovend uit, dat ze nu maar snel uitgeleverd gaan worden.[:p]



Aangezien het enkel tekeningen zijn zal het nog even duren zeker? [:p] Zal niet voor direct zijn denk ik.